گلکسی نوت 7 نسخه ژاپن بدون لوگوی سامسونگ و با نام Galaxy عرضه خواهد شد

دسته بندی : اندروید , موبایل 519 بازدید دوشنبه 1 شهریور 1395 نویسنده :
گلکسی نوت 7 نسخه ژاپن

از سال گذشته سامسونگ تصمیم عجیبی مبنی بر حذف نشان تجاری خود از روی تلفن‌های بازار ژاپن گرفت. پیرو این تصمیم گلکسی نوت 7 نسخه ژاپن هم بدون برند سامسونگ عرضه خواهد شد. با تِک میکس همراه شوید.

گلکسی نوت 7 نسخه ژاپن

ظاهرا سامسونگ قصد دارد به وسیله نوت 7 کاربران فراوانی به سمت خود جذب نماید. براساس تجربه می‌دانیم که مشخصات تلفن‌های همراه با توجه به مختصات جغرافیایی محل عرضه آن‌ها متفاوت می‌باشد. برای مثال گلکسی نوت 7 نسخه چین با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. برای بازار ژاپن هم گلکسی نوت 7 نسخه ژاپن بدون برند شرکت کره‌ای در پشت و جلوی دستگاه ارائه خواهد شد. در تصاویری که برای کنفرانس خبری در ژاپن آماده شده‌اند برند سامسونگ از بدنه حذف شده است که زیبایی دو چندانی برای دستگاه به همراه داشته است.

گلکسی نوت 7 نسخه ژاپن

یکی از مباحثی که در پی حذف لوگو از تلفن مطرح می‌شود مقوله ساخت تلفن قلابی می‌باشد. حضور برند بر روی بدنه جزء مواردی می‌باشد که اصل بودن تلفن همراه را یادآوری می‌نماید. با نگاهی دقیق‌تر به تلفن در می‌یابیم که اندکی رنگ و بوی آن تغییر کرده و بدنه آن یک دست‌تر از گذشته شده است. با این تغییر جزئی ولی مهم در بازاری مانند ژاپن می‌توان انتظار استقبال مردم را داشت. پیشتر سامسونگ سیاستی مشابه را در قبال گلکسی S7 Edge  و S7 برای بازار ژاپن داشته و برند خود از جلوی دستگاه حذف کرده بود. اما این بار برای اولین بار تصمیم گرفته تا برند خود را به طور کامل از پشت و جلوی دستگاه حذف نماید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.