دوربین سامسونگ گلکسی نوت 8 | Galaxy Note 8: اولین نمونه‌های ثبت شده را نظاره کنید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 14777 بازدید پنجشنبه 2 شهریور 1396 نویسنده :
دوربین سامسونگ گلکسی نوت 8 | Galaxy Note 8

در جریان رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 8 نکته‌ای جدیدتر از دوربین آن وجود نداشت. همه ما مشتاقیم نمونه‌های ثبت شده با دوربین سامسونگ گلکسی نوت 8 را ببینیم. با تِک میکس همراه شوید.

سامسونگ برای اولین بار دل را به دریا زد و از دوربینی دوگانه 12 مگاپیکسلی در پرچمدار جدیدش بهره برد. این دوربین بسیار باکیفیت بوده و می‌تواند همه را شگفت زده نماید. برای اولین بار در دنیا هر دو لنز از OIS بهره می‌برند. گشودگی دریچه دیافراگم لنز اصلی f/1.7 و لنز ثانویه f2.4 می‌باشد. این ترکیب توانسته بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری را به ارمغان بیاورد. سامسونگ خواسته بدون هیچ درنگی وارد جنگ با آیفون 7 پلاس شده و دوربین خود را به سلاحی با نام Live Focus مجهز نموده است. مشابه این سلاح در آیفون 7 پلاس، پرتره نام دارد. تمام تمرکز بر روی سوژه معطوف شده و پس زمینه را تار می‌نماید. قابلیتی که می‌تواند حالتی رویا گونه به تصویر ببخشد. پس از ثبت تصویر Live Focus می‌توانید آن را بدون اعمال این حالت ذخیره نمایید! مزیتی بزرگ که سامسونگ به آن توجه کرده است.

کیفیت تصاویر ثبت شده بسیار خوب بوده و بزرگنمایی هم از کیفیت آن ها نخواهد کاست. در ادامه شماری از تصاویری که توسط سامسونگ به وسیله گلکسی نوت 8 تهیه شده اند را مشاهده می‌نماییم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.