مسیریاب Waze اکنون به کاربران اجازه می‌دهد با صدای خودشان به مسیریابی بپردازند

دسته بندی : iOS , اندروید , تلفن همراه , ویندوز موبایل 405 بازدید سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 نویسنده :
مسیریاب Waze

برنامه مسیریاب Waze بر اساس تجربه و راهنمایی کاربران پیشرفت می‌کند. آپدیت جدید Waze این اجازه را به کاربران می‌دهد تا با صدای خود به مسیریابی بپردازند. با تِک میکس همراه شوید.

نرم افزار کاربر محور Waze امروز یک بروزرسانی بسیار مهم دریافت نمود. این آپدیت شاید برای اولین بار است که از سوی یک ارائه دهنده نقشه ارائه می‌گردد. هم اکنون شما می‌توانید صدای خود را ضبط نموده و برای مسیریابی از آن استفاده نمایید. بدین ترتیب که شما جهت‌ها و هشدارها را با صدای خودتان ضبط نموده و آن‌ها را جایگزین صداهای پیش فرض می‌نمایید.

برای فعال سازی این قابلیت وارد تنظیمات می‌شوید و گزینه Sound & voice انتخاب می‌نمایید سپس به Voice recorder درسترسی پیدا خواهید نمود. این ویژگی برای کسانی که نرم افزار از زبانشان پشتیبانی نمی‌کند مانند فارسی زبانان بسیار مهم می‌باشد. بارها شده که از راهنمای صوتی استفاده نموده‌ایم اما چون به زبان انگلیسی بوده یا به آن توجه نکردیم یا متوجه راهنمایی نشدیم. فراموش نکنیم که توسعه مسیریاب Waze با کاربران می‌باشد و شرکت بستری را برای کاربران فراهم نموده تا تجربه خود از دوربین‌های پلیس، تصادف‌های سبک و سنگین، استقرار پلیس و حتی خرابی مسیر را با دیگران به اشتراک بگذارند. نمایش ترافیک شهری مانند تهران هم بسیار عالی بوده و می‌تواند نزدیک‌ترین مسیر با کمترین ترافیک را به کاربر پیشنهاد نماید. متاسفانه مسیریاب Waze خدمات خود را برای ایرانیان مسدود نموده و برای استفاده از امکانات آن نیاز به VPN دارید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.