استفاده از فلز مایع در آیفون 8 به عنوان یک اختراع از سوی اپل ثبت شد

دسته بندی : iOS , تلفن همراه , ویژه 1597 بازدید سه شنبه 15 فروردین 1396 نویسنده :
فلز مایع در آیفون 8

اپل می‌خواهد مشخصات آیفون 8 را بی‌رقیب نماید و در این راه از همه امکانات بهره خواهد جست. آخرین تلاش به استفاده از فلز مایع در آیفون 8 باز می‌گردد. با تِک میکس همراه شوید.

روز سه شنبه اختراع جدیدی از سوی اپل در United States patent & Trademark Office ثبت شد. این اختراع به جنس بخش پشتی آیفون باز می‌گردد. ظاهرا استفاده از فلز مایع یا Liquid Metal در آیفون 8 قطعی شده است. فلز مایع در آیفون 8 ظاهری شبیه به شیشه با رنگ متالیک دارد. با وجود شباهت فراوان به شیشه اما ساختار فلز مایع کریستالی نیست. استفاده از شیشه‌های براق به عنوان بدنه بسیار دشوار است و نمی‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده نمود اما فلز مایع رفتاری شبیه به فلز دارد و می‌توان آن را به شکل مورد نظر فرم داد.

فلز مایع در آیفون 8

حتی گهگاه الحاق شیشه به بدنه فلزی هم دشوار است. اپل تصمیم گرفته این دشواری را کنار گذاشته و از روشی جدید استفاده نماید. این روش ممکن است گران باشد اما بسیاری از مشکلات را حل خواهد نمود. براساس پتنت جدید اپل، پوششی از میکرو شیشه روی فلز مایع را خواهد پوشاند. استفاده از پلاستیک یا شیشه برای کاربران هم چندان جالب نیست و امکان شکستن آن‌ها بسیار زیاد است. شارژ آیفون 8 از شارژ بیسیم هم بهره خواهد برد و استفاده از فلز مایع می‌تواند به شارژ بهتر هم کمک نماید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.