تخمین رتبه ارشد 97 رشته برق کاملا رایگان به وسیله ربات تلگرامی BarghMaster@

دسته بندی : News 13289 بازدید سه شنبه 31 مرداد 1396 نویسنده :
تخمین رتبه ارشد 97

در صورتی که یکی از شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد سال 97 در رشته برق هستید بدون تردید خواستار تخمین رتبه ارشد 97 پیش از اعلام سنجش خواهید بود. با تِک میکس همراه شوید.

یکی از معضلات سال‌های اخیر برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، تخمین رتبه ارشد می‌باشد. موسسات و افراد گوناگونی اقدام به تخمین زده و با منابع نامعلوم و غیر دقیق خود داوطلبان را به اشتباه راهنمایی می‌نمایند. خوشبختانه امروز می‌خواهیم به شما روشی جدید برای تخمین رتبه ارشد معرفی کنیم که علاوه بر دقت بالا و بی‌عیب بودن کاملا رایگان می‌باشد. استفاده از نرم افزار پیام رسان تلگرام برای همه مقدور بوده و روزانه ساعت‌های فراوانی را صرف استفاده از آن می‌نماییم. پس دسترسی به ربات تخمین رتبه ارشد Barghmaster_bot@ برای داوطلبان رشته برق بسیار ساده خواهد بود.

سال 96 کنکور ارشد برق با تغییرات فراوانی در رتبه بندی و نوع سوالات همراه بود. با تکیه بر منابع و اطلاعات موسسه پارسه رباتی جامع و بروز تولید شده که می‌تواند رتبه ارشد 97 در رشته برق را با دقتی کم نظیر تخمین بزند. با دانستن رتبه خود قادر خواهید بود اقدام به تحقیق کرده و بهترین گرایش را برای خود برگزینید. شما با مراجعه به ربات کاملا رایگان Barghmaster_bot@ می‌توانید از خدمات آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که Barghmaster_bot@ توسط مهندس امید ریحانی فوق لیسانس برق الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده و کاملا استاندارد می‌باشد.

کار با ربات بسیار ساده می‌باشد. وارد ربات Barghmaster_bot@ شده سپس بر روی Start کلیک نمایید. در ابتدا نام و نام خانوادگی از شما پرسیده می‌شود. بعد از آن گرایش خود انتخاب می‌نمایید. سپس نوبت به ورود درصدهای دروس می‌شود. در آخر از شما برای دسترسی به شماره تلفن همراه پرسش می‌شود. بعد از این مرحله می‌توانید رتبه خود در گرایش های مختلف را مشاهده نمایید. به همین سادگی می توانید به واسطه یک ربات کاملا رایگان، تخمین رتبه ارشد را انجام دهید. لازم به ذکر است که اطلاعات شما کاملا محرمانه خواهد ماند. امیدواریم از این راهکار ساده و کاربردی نهایت بهره را ببرید. برای ورود به رابط کافیست به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://t.me/Barghmaster_bot

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.