نرم افزار Samsung Flow : امکان باز کردن قفل کامپیوتر ویندوز 10 را فراهم می‌آورد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , کامپیوتر , ویندوز 3915 بازدید پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نویسنده :
نرم افزار Samsung Flow

نرم افزار Samsung Flow این هفته توسط سامسونگ رونمایی گردید. به وسیله آن می‌توانید قفل PC را باز نموده یا اعلانات و فایل‌های خود را از موبایل به PC انتقال دهید. با ما همراه شوید.

بروزرسانی جدید نرم افزار Samsung Flow این امکان را فراهم می‌آورد تا با تلفن هوشمند سامسونگی خود نظیر گلکسی S8 یا گلکسی S7 به وسیله حسگر اثر انگشت قفل PC را باز نمایید. پشتبانی از ویندوز 10 در آخرین بروزرسانی به نرم افزار Samsung Flow افزوده شد. علاوه بر این می‌توانید بین PC و موبایل خود فایل جابه‌جا نموده و حتی اعلانات موبایل خود را بر روی PC مشاهده نمایید.

در واقع با این نرم افزار می‌توانید امنیت کامپیوتر خود را بالا ببرید. لپتاپ‌هایی که حسگر اثر انگشت ندارند از این موهبت نهایت استفاده را خواهند برد. نرم افزار Samsung Flow از ویندوز 10 آپدیت Creators یا کد 15063.413 به بعد پشتیانی به عمل می‌آورد. کلیه دستگاه‌های سرفیس، گلکسی بوک یا سایر دستگاه‌های بروز شده را حمایت می کند.

این نرم افزار بر روی تبلت‌های اندرویدی با سیستم عامل اندروید 7 و تلفن‌های اندرویدی با سیستم عامل اندروید 6.0 به بعد مانند Galaxy S8, S8+, S7, S7 Edge, S6, S6 Edge, S6 Edge+, Note 5, A5, A7 قابل نصب می‌باشد.

لازم به ذکر است که نرم افزار Samsung Flow را باید بر روی ویندوز 10 از طریق فروشگاه یا Store نصب نمایید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.