با بروزرسانی نوکیا 1 تمام موبایل های نوکیا در حال اجرای اندروید 9 می باشند

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 2740 بازدید سه شنبه 4 تیر 1398 نویسنده :

همانطور که شرکت HMD وعده داد بود با بروزرسانی نوکیا 1 تمام موبایل های نوکیا در حال اجرای اندروید 9 می باشند. کلیه محصولات نوکیا تا 2 سال آخرین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد. با رابیمو همراه شوید.

شرکت HMD وعده داد بود که کلیه محصولات خود را تا دو سال به آخرین نسخه اندروید بروز می‌نماید. این شرکت تا کنون به وعده خود پایبند بوده و هم اکنون همه موبایل های نوکیا در حال اجرای اندروید 9.0 هستند. امروز نوکیا 1 پیش از اتمام فصل دوم سال 2019 به عنوان آخرین تکه پازل توانست این بروزرسانی را دریافت نماید.

سال گذشته نوکیا 1 با قیمت بسیار ارزان 90 دلاری معرفی شد. همان طور که از نامش پیداست ارزان‌ترین عضو خانواده نوکیا بوده ولی از Android Go بهره می‌برد. بنابراین هیچ مشکلی با دریافت اندروید 9.0 نخواهد داشت. این محصول از 1 گیگابایت رم بهره می‌برد! با این وجود از اندرویدی استفاده میکند که بسیاری از پرچمداران بازار هنوز دربافت نکرده‌اند.

موبایل های نوکیا

تمام موبایل های نوکیا که تعداد آن ها به 22 عدد می‌رسد به اندروید 9 پای بروز شده‌اند. تاکنون این ویژگی تنها محدود به گوگل و گوشی‌های پیکسل می‌شد ولی نوکیا با 22 محصول با اقتدار در صدر پشتیبانی قرار گرفته و کلیه محصولات خود را بروز و ایمن نگه داشته است. با ارائه اندروید Q شاهد حذف برخی موبایل های نوکیا از فهرست دریافت خواهیم بود و تنها محصولات تولید شده از سال 2018 موفق به دریافت آن خواهند شد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.