تصویر واقعی نوکیا 8 (Nokia 8) اندرویدی به رنگ طلایی در فضای مجازی منتشر گردید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 553 بازدید شنبه 31 تیر 1396 نویسنده :
نوکیا 8 (Nokia 8) اندرویدی

به رونمایی از اولین دستگاه‌های پرچمدار تمام اندرویدی نوکیا نزدیک می‌شویم. خوشبختانه تصاویر واقعی نوکیا 8 (Nokia 8) اندرویدی در فضای مجازی منتشر گردیدند. با تِک میکس همراه شوید.

تا چند هفته دیگر شاهد رونمایی از اولین پرچمدار نوکیا برای سال 2017 تحت هدایت HMD خواهیم بود. شرکتی که با مدیران فنلاندی خود قصد دارد عظمت نوکیا را به آن باز گرداند. در این راه دشواری‌های بیشماری وجود خواهد داشت. یکی از این دشواری‌ها طراحی نهایی محصول می‌باشد. خوشبختانه امروز برای اولین بار با نوکیا 8 (Nokia 8) اندرویدی رو به رو می‌شویم. مشخصات نوکیا 8 البته از نظر ظاهری در این تصاویر کاملا گویا بوده و جای حرف و سخنی باقی نمی‌گذارد.

بدنه تمام آلومینیومی بوده و در بخش پشتی برای ارگونومی بهتر به صورت منحنی طراحی شده است. نمایشگر از نوع مرسوم بوده و خبری از نمایشگر تمام صفحه مشابه گلکسی S8 نیست. دکمه‌های خازنی زیر نمایشگر قرار گرفته‌اند و دکمه خانه با حسگر اثر انگشت ادغام شده است. جک 3.5 میلیمتری هدفون در بخش بالایی جا خوش کرده و درگاه USB-C و بلندگو هم در بخش زیرین تعبیه شده است. درگاه سیم کارت هم سمت چپ قرار گرفته و کلیدهای صدا و پاور هم مطابق معمول سمت راست جانمایی شده‌اند. بخش پشتی هم دوربین دوگانه به همراه فوکوس لیزری و فلش LED تکی قرار گرفته است. خبری از لوگوی زایس نیست و فلش LED هم از نوع دو رنگ انتخاب نشده است.

دیگر مشخصات نوکیا 8 که در سایر اخبار به آن‌ها اشاره شده به نمایشگر 5.3 اینچی QHD، پردازنده Snapdragon 835 در کنار 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی محدود می‌گردد. عدد 8 برای نوکیا رده بالا حساب می‌شود اما پرچمدار این شرکت نیست. برای مثال نوکیا N900 یا N9 یا لومیا 930 و لومیا 950 همگی از عدد 9 بهره برده اند. این احتمال می رود که با دستگاهی قدرتمند رو به رو باشیم ولی بهترین محصول نوکیا چیز دیگری با عدد 9 باشد. بدون تردید این تصاویر مربوط نسخه پروتایپ یا آزمایشی می‌شود پس باید تا زمان رونمایی از نوکیا 8 (Nokia 8) اندرویدی برای دیدن آخرین تغییرات منتظر بمانیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.