تصاویر و مشخصات نوکیا 9 : نمایشگر 5.3 اینچی QHD، دوربین دوگانه و اسنپدراگون 835

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 484 بازدید دوشنبه 1 خرداد 1396 نویسنده :
مشخصات نوکیا 9

بی‌صبرانه منتظر رونمایی از پرچمدار جدید نوکیا در سال 2017 هستیم. خوشبختانه تصاویر و مشخصات نوکیا 9 در فضای مجازی منتشر شده و آن‌ها را برسی خواهیم نمود. با تِک میکس همراه شوید.

 

اوایل سال 2017 بود که نوکیا 3 و نوکیا 5 و نوکیا 6 رونمایی شدند و هم اکنون در بازارهای جهانی ارائه شده‌اند. هنوز تلفن‌های گران قیمت نوکیا که شامل نوکیا 8 و نوکیا 9 می‌گردد رونمایی نشده‌اند. این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید نوکیا در نیمه دوم سال 2017 روانه بازار شود. تا چندی پیش اطلاعات فراوانی از Nokia 9 در اختیار رسانه‌ها نبود اما خوشبختانه امروز تصاویر و مشخصات نوکیا 9 به یکباره در اینترنت منتشر شد. دستگاه درون محفظه‌ای قرار گرفته تا دیده نشود ولی تمام درگاه‌های آن در معرض دید قرار گرفته‌اند. طراحی بدنه همچنان معماگونه باقی مانده است. استفاده از قاب فلزی کاملا مشهود می‌باشد.

مشخصات نوکیا 9

دوربین نوکیا 9 از نوع دوگانه بوده و به یک فلش گرد LED دوتایی مجهز شده است. جک 3.5 میلیمتری هدفون در بخش بالایی قرار گرفته و بخش زیرین به درگاه USB-C و بلندگوی استریو اختصاص یافته است. حسگر اثر انگشت با دکمه خانه ادغام شده و دکمه‌های بازگشت و چند پنجره هم به صورت خازنی تعبیه شده‌اند. دکمه‌های صدا و پاور هم سمت راست قرار گرفته‌اند.

مشخصات نوکیا 9 به همین موارد ختم نمی‌شود. می‌توان به پردازنده Snapdragon 835، رم 4 گیگابایتی و نمایشگر 5.3 اینچی QHD اشاره نمود. یکی از دلایل وقفه در ارائه نوکیا 9 استفاده از پردازنده Snapdragon 835 بوده است. حافظه داخلی هم 64 گیگابایت خواهد بود. تراکم پیکسلی نمایشگر 5.3 اینچی بسیار بالا بوده و حدود 577ppi می‌باشد. نوکیا 9 احتمالا همراه با اندروید 7.1.1 روانه بازار خواهد شد.

مشخصات نوکیا 9

دوربین نوکیا 9 مهمترین بخش آن خواهد بود. این دوربین دوگانه به فوکوس خودکار مجهز شده است. یکی از لنزها رنگی بوده و دیگری سیاه و سفید خواهد بود. این دوربین به احتمال فراوان 13 مگاپیکسل می‌باشد. ظاهرا این دوربین می‌تواند ویدئو را به صورت زنده در فیسبوک و شبکه‌های اجتماعی آپلود نماید.

استفاده از فناوری شارژ سریع و هدفون‌های با کیفیت درون جعبه از دیگر موارد قابل ذکر می‌باشند. قیمت نوکیا 9 حدود 700 دلار تخمین زده می‌شود. فروش نوکیا 9 از سه ماهه سوم سال 2017 آغاز خواهد شد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.