جزئیات هالولنز 2 | HoloLens 2.0 : اطلاعاتی اندک از سوی مایکروسافت منتشر گردید

دسته بندی : پوشیدنی , موبایل , واقعیت مجازی , ویژه 1022 بازدید دوشنبه 2 مرداد 1396 نویسنده :
هالولنز 2 | HoloLens 2.0

هدست واقعیت مجازی مایکروسافت هالولنز توانست این صنعت نوظهور را متحول نماید. مایکروسافت میخواهد با معرفی نسل بعدی یعنی هالولنز 2 مسیر موفقیت را ادامه دهد. با تِک میکس همراه شوید.

همه ما می‌دانیم که مایکروسافت به سختی مشغول کار بر روی نسل بعدی هدست واقعیت مجازی هالولنز می‌باشد. تاکنون مایکروسافت به طور مستقیم و آشکار هیچ موردی درباره نسل بعدی این محصول اعلام نکرده نبود. خوشبختانه امروز این شرکت اطلاعات محدود اما جالبی را درباره هالولنز 2 را منتشر نمود. این هدست به نسل دوم HPU مجهز شده که می‌تواند به واسطه پردازنده هوش مصنوعی و شبکه پیچیده عصبی جدید، تصاویر و حالات را 18 برابر واقعی‌تر نمایش دهد. در واقع کاربران نیازی ندارند تا وقت خود برای آپلود اطلاعات به فضای ابری و پردازش آن‌ها تلف کنند بلکه اینبار خود هدست هالولنز 2 می‌تواند همه دیده‌ها و شنیده‌ها را آنالیز نماید. هوش مصنوعی جدید چند لایه بوده و می‌تواند بی‌وقفه کار خود را ادامه دهد. برای بهبود مصرف باتری هوش مصنوعی حرکت دست شما را دنبال کرده و اگر بی‌تحرک باشید حالت آماده با کار به خود می‌گیرد.

قطعات جدیدی مانند واحد پردازش هولوگرافیک در آن استفاده شده است. این واحد می‌تواند حجم عظیمی از اطلاعات را در کسری از ثانیه پردازش نماید. امیدواریم هالولنز 2 در زمینه نمایش هم بهبودهای فراوانی به خود ببیند. مشخصات هالولنز 2 بدون تردید خیره کننده خواهد بود و بسیاری از علاقه مندان به صنعت واقعیت مجازی را شگفت زده خواهد نمود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.