مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو | Galaxy S8 Active : جان سخت‌تر از همیشه

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 526 بازدید شنبه 7 مرداد 1396 نویسنده :
مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو | Galaxy S8 Active

کلیه مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو پیش از رونمایی رسمی آن به وسیله پوسترهای دیجیتالی که توسط سامسونگ مهیا شده بودند لو رفت. با تِک میکس همراه شوید.

هر ساله سامسونگ نسخه‌ای جان سخت از پرچمدار خود را پسوند اکتیو روانه بازار می‌سازد. بسیاری از کاربران می‌خواهند دستگاهی قدرتمند ولی مقاوم داشته باشند. مشاغل سخت یا داشتن کودکی بازیگوش شما را به فکر داشتن دستگاهی پرچمدار اما بسیار مقاوم و ضد ضربه می‌اندازد. یکی از کاربران شبکه Weibo توانسته به پوسترهای دیجیتالی که مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو را به همراه دارد دست یابد. نمایشگر Galaxy S8 Active  مانند همزادش 5.8 اینچ به صورت تمام صفحه و بدون حاشیه طراحی شده است. پردازنده آن Snapdragon 835 بوده که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه گشته است. درگاه میکرو SD به قوت خود باقیست و می‌تواند حافظه را تا 265 گیگابایت افزایش دهید.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو | Galaxy S8 Active

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو می‌توان به دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f1.7 اشاره نمود. بلوتوث دستگاه 5.1 بوده و سیستم عامل آن اندروید 7.0 می‌باشد. ظرفیت باتری گلکسی S8 Active نسبت به همزاد ظریف خود افزایش بزرگی داشته و از 3000 به 4000 میلی آمپر رسیده است. دو رنگ Meteor Gray و Titanium Gold برای سفارش وجود خواهد داشت. شارژ وایرلس هم در این دستگاه حفظ شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو | Galaxy S8 Active

دستگاه‌های جدید موفق به دریافت گواهی IP 68 می‌شوند اما گلکسی اس 8 اکتیو علاوه بر این گواهی توانسته گواهی نظامی معتبری را در زمینه مقاومت بدنه دریافت نماید. فروش گلکسی اس 8 اکتیو محدود به بازار خاصی نخواهد بود و در همه بازارها عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز از قیمت گلکسی S8 Active  خبری در دست نیست و نمی‌دانیم که برادری بزرگتر خواهد داشت یا خیر؟ بدون تردید ضخامت دستگاه افزایش داشته ولی درباره اندازه کلی خبری در دست نداریم. سال گذشته گلکسی اس 7 اکتیو چندان موفق نبود و در بازار ایران حضور بسیار محدودی را تجربه نمود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.