قیمت + مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3 : قلم S Pen، بلندگوهای چهارگانه و داک کیبورد

دسته بندی : اندروید , تبلت , ویژه 669 بازدید دوشنبه 9 اسفند 1395 نویسنده :
مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 از قدرتمندترین تبلت خود رونمایی کند. در ادامه قصد داریم تا قیمت + مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3 را بررسی نماییم. با تِک میکس همراه شوید.

سامسونگ توانست مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3 را تا جای ممکن متحول نموده و آماده مبارزه با آیپدهای قدرتمند شود. 2 سال از ارائه آخرین پرچمدار توسط سامسونگ می‌گذرد. در نگاه اول این تلبت ما را به یاد Galaxy Tab A 10.1 می‌اندازد. ابعاد آن 169x 237.3×6 میلیمتر بوده و وزن آن در نسخه WiFi تنها 429 گرم می‌باشد. نسخه LTE اندکی سنگین‌تر بوده و 435 گرم وزن دارد. اولین تلبت اندرویدی می‌باشد که بخش پشتی آن از شیشه ساخته است. نسخه‌های دیگری بودند که پلاستیک شفاف بودند ولی شیشه نبودند.

از جمله مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3 می‌توان به نمایشگر 9.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1,536×2,048 اشاره نمود. نسبت نمایشگر 4:3 بوده و تراکم پیکسل آن بر هر اینچ 264 می‌باشد. زیر نمایشگر دکمه خانه قرار گرفته که حسگر اثر انگشت را درون خود جای داده است. تبلت Galaxy Tab S3 به چهار بلندگوی با کیفیت ساخت شرکت AKG ژاپن تجهیز شده است. نمایشگر آن از HDR 10 پشتیبانی نموده و می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه چندرسانه‌ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

با مراجعه به مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3 می‌توان دید که پردازنده آن Snapdragon 820 بوده که با 4 گیگابایت رم همراه گشته است. حافظه داخلی 32 گیگابایت می‌باشد که می‌توان با میکرو SD آن را تا 256 گیگابایت افزایش داد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 می‌باشد. این دوربین با یک فلش LED همراه گشته است. دوربین خودنگار هم 5 مگاپیکسل با گشودگی f/2.2 انتخاب شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب S3

درگاه USB-C در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون برای ارتباط با وسایل جانبی تعبیه شده‌اند. باتری غول پیکر 6000mAh وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد. این تبلت به همراه یک عدد قلم S Pen درون جعبه همراه گشته است. هیچ شکافی برای قرار دادن قلم بر روی تبلت وجود ندارد. سیستم عامل گلکسی تب S3 اندروید 7.0 می‌باشد. به عنوان وسایل جانبی دو قاب توسط ارائه شده است. یکی از این قاب‌ها دارای صفحه کلید بوده و دیگری از فاقد آن می‌باشد. از هر دو قاب می‌توان به عنوان پایه نگهدارنده بهره برد.

تبلت گلکسی تب S3 از ماه آینده وارد بازارهای اروپایی خواهد شد. قیمت گلکسی تب S3 برای نسخه WiFi حدود 717 دلار و برای نسخه LTE  حدود 812 دلار تعیین شده است. امکانات زیاد در کنار قیمت مناسب می‌تواند برگ برنده این تبلت در برابر آیپد باشد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.