کسب گواهی LTE برای سرفیس فون (Surface Phone) حکایت از طراحی عجیب آن دارد

دسته بندی : تلفن همراه , ویژه , ویندوز موبایل 438 بازدید شنبه 31 تیر 1396 نویسنده :
سرفیس فون (Surface Phone)

سال گذشته خبری از ارائه تلفن هوشمند توسط مایکروسافت نبود اما انتظار می‌رود که  سرفیس فون (Surface Phone) با طراحی عجیب از سوی این شرکت معرفی شود. با تِک میکس همراه شوید.

شایعات و گمانه زنی‎ها پیرامون محصول انقلابی مایکروسافت رو به افزایش است. این شرکت اعتقاد دارد که دوران تلفن‌های هوشمند به سر آمده و باید محصولی قدرتمندتر و کاراتر را روانه بازار نمود. در واقع عصر ادغام PC با تلفن هوشمند آغاز شده است. مایکروسافت به تازگی برای دریافت گواهی LTE گوشی سرفیس فون (Surface Phone) اقدام نموده و در این مسیر مجبور به ارائه تصویر شماتیک محصول خود شده است. بر اساس این گواهی که در سال 2016 ثبت شده ولی به تازگی منتشر شده می‌توانیم طراحی کلی دستگاه را مشاهده نماییم. تمرکز اصلی تصویر بر جانمایی آنتن‌ها بوده و صحت عملکرد آن‌ها را هدف قرار داده است.

سرفیس فون (Surface Phone)

در طراحی اول شاهد دستگاهی تاشو هستیم که لولای آن مانند سایر تلفن‌های تاشو می‌باشد. اما در طراحی دوم شاهد دستگاهی ضخیم‌تر و چند بخشی هستیم که به یک نمایشگر اضافی تجهیز شده است. قرار دادن نمایشگری جداگانه و تعبیه دوربین اصلی و خودنگار باعث شده تا ضخامت کلی افزایش پیدا نماید. سایر مشخصاتی که ارائه شده مربوط به عملکرد آنتن‌ها و چیپ‌های استفاده شده می‌باشند. پیش بینی می‌گردد که مایکروسافت از پردازنده ARM 64 نظیر Snapdragon 835 استفاده نماید و رابط گرافیکی CShell برای اولین بار در این محصول استفاده گردد. این رابط گرافیکی حلقه گمشده بین موبایل و PC می بوده طوری که عملکردی بین موبایل و PC از خود بروز می‌دهد. به احتمال فراوان سیستم عامل آن ویندوز 10 پرو خواهد بود. تمام این موارد احتمالی بوده و تا قطعی شدن آن‌ها باید صبر پیشه کرد. مایکروسافت بازار کسب و کار را هدف  قرار داده و می‌خواهد آن‌ها را به تدریج از محصولات اپل دور نماید و زنجیره‌ای کامل از همه محصولات را برای شرکت‌های بزرگ تدارک ببیند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.