گوگل زمان توقف پشتیبانی از گوشی های پیکسل و نکسوز خود را منتشر کرد

دسته بندی : موبایل 864 بازدید یکشنبه 21 خرداد 1396 نویسنده :
پشتیبانی از گوشی های پیکسل و نکسوز

اگر شما به ارتقای دستگاه خود در آینده فکر می کنید، ابتدا مطلب زیر را مطالعه کنید! شرکت گوگل امروز زمان توقف پشتیبانی از گوشی های پیکسل و نکسوز را اعلام کرد. با تک میکس همراه باشید.
چه زمانی شما باید دستگاه nexus یا پیکسل خود را ارتقا دهید؟ گوگل صفحه پشتیبانی خود را بروزرسانی کرد، تا اعلام کند که دیگر پشتیبانی آنلاین و تلفنی برای دستگاه های خود ارائه نخواهد کرد و شما می توانید از این اطلاعات برای تصمیم گیری استفاده کنید. در گذشته G بزرگ قول داده بود که گوشی های گوگل به روزرسانی های اندروید را حداقل برای مدت 2 سال و به روزرسانی های امنیتی را حداقل برای مدت 3 سال پس از تاریخ انتشار آن ها دریافت خواهند کرد.
براساس اطلاعاتی که گوگل در صفحه پشتیبانی خود لیست کرده است، به قول خود پایبند بوده است. گوشی های پیکسل و پیکسل XL که در سال 2016 منتشر شده اند، به روزرسانی های اندروید را حداقل تا اکتبر 2018 و همچنین به روزرسانی های امنیتی را حداقل تا اکتبر 2019 دریافت خواهند کرد. در همان ماه گوگل ارائه خدمات برای مشتریان را متوقف خواهد کرد.
Mountain View نیز اعلام کرده است که پشتیبانی nexus 6P (ساخته هوآوی) و 5X (ساخته LG) را در سپتامبر 2018 یعنی یک سال پس از توقف دریافت به روزرسانی های سیستم عامل جدید، متوقف خواهد کرد. بنابراین اگر شما هنوز یکی از محصولات nexus 9 یا nexus 6 را دارید، فقط می توانید به روزرسانی های امنیتی را تا اکتبر سال جاری میلادی دریافت کنید. پس از آنکه در مواردی که با دستگاه خود به مشکل برخوردید دیگر نمی توانید با گوگل تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید!

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.