رندر گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) حکایت از نمایشگر تمام صفحه دارد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 839 بازدید پنجشنبه 18 خرداد 1396 نویسنده :
رندر گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2)

پرچمدار جدید گوگل برای سال 2017 کم کم از راه خواهد رسید و آماده رقابت با آیفون 8 خواهد شد. رندر گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) در فضای مجازی منتشر گردیده است. با تِک میکس همراه شوید.

رندر گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) که به تازگی منتشر شده جزئیات فراوانی از پرچمدار جدید گوگل را به ما نشان می‌دهد. نسل اول پیکسل موفق بود و توانست جایگاه خاص خودش را در بازار پیدا نماید. کسانی که به دنبال تلفنی اندرویدی ولی در حد و اندازه آیفون بودند به خواسته خود رسیدند. نسل جدید پیکسل توانسته ویژگی‌های مثبت زیادی به دست آورد.

براساس رندر گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) می‌توان گفت که زبان طراحی حفظ شده ولی تغییرات ریز و درشت فراوانی به وجود آمده است. برای مثال بخش پشتی همچنان دو رنگ بوده و حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است. استفاده از نمایشگر تمام صفحه بزرگترین تغییر به حساب می‌آید. تمام حاشیه‌های زائد حذف شده و بخش جلویی مانند Galaxy S8 به نمایشگر اختصاص داده شده است. دوربین هم به نسخه دوگانه ارتقا یافته و فلش LED بزرگتری را در کنار خود می‌بیند. سازنده گوگل پیکسل 2 هم باید شرکت HTC باشد ولی در تمام لوگوها و نمادها از برند گوگل استفاده شده است. مانند نسل اول با دستگاهی تمام گوگلی رو به رو هستیم. با اینکه آیفون را شرکت فاکسکان یا پگاترون می‌سازد ولی هیچ نشانه‌ای از کارخانه سازنده در محصولات اپل یافت نمی‌شود. گوگل هم از این رویه بهره برده و خود را به عنوان سازنده محصول مطرح می‌نماید. بدون شک در این محصول از پردازنده Snapdragon 835 استفاده خواهد شد. دوربین دوگانه از یک لنز 16 و یک لنز 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. سیستم عامل آن اندروید O می‌باشد. در واقع گوگل از تمام توان طراحی خود بهره برده و محصولی کم ایراد را طراحی نموده است. بدون تردید نسل دوم از نسل اول موفق‌تر خواهد بود زیرا گوگل پیکسل توانسته اعتبار بالایی در میان خریداران کسب نماید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.