فروش هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR حدود 782 هزار دستگاه بوده است

دسته بندی : پوشیدنی , واقعیت مجازی 550 بازدید چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 نویسنده :
فروش هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR

سامسونگ مدتی است که وارد بازار واقعیت مجازی شده است. فروش فروش هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR در سه ماهه اول سال 782 هزار بوده است. با تِک میکس همراه شوید.

هدست واقعیت مجازی Gear VR در سه ماهه اول سال 2017 توانسته لقب پرفروش ترین هدست را نصیب خود نماید. این بازار بسیار نوپا بوده و بسیاری از کاربران تجربه استفاده از آن را ندارند. موسسه تحقیقاتی SuperData اعلام نمود که فروش هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR در سه ماهه اول 2017 حدود 782 هزار بوده است.

فروش هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR

این بازار چندان متنوع و شلوغ نیست ولی بد نیست بدانید که رده دوم به هدست واقعیت مجازی PlayStation VR رسیده است. بسیاری از گیمرها با این هدست آشنا هستند و می‌دانند که بازی به وسیله آن چقدر لذت بخش خواهد بود. فروش هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در بازه زمانی مشابه حدود 375 هزار دستگاه بوده است. هدست واقعیت مجازی گوگل DayDream توانسته رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. قیمت این هدست مناسب بوده و برای عموم مردم طراحی شده است. بر خلاف سامسونگ و سونی، ظاهر آن ساده بوده و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. فروش هدست واقعیت مجازی گوگل DayDream در سه ماهه اول سال 2017 حدود 170 هزار دستگاه بوده است. جایگاه چهارم به هدست فوق حرفه‌ای و گران قیمت Oculus Rift تعلق گرفته است. این هدست در واقع اولین به حساب می‌آید و حرفه‌ای ترین هم می‌باشد. فروش آن نسبت به قیمت و زیر ساخت‌های لازم بسیار مطلوب بوده است. فروش هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در این مدت 64 هزار واحد بوده است.

فروش هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR

امکانات در کنار قیمت مناسب توانسته سامسونگ را به سازنده پر فروش ترین هدست واقعیت مجازی بازار بدل نماید. نتیجه به دست آمده چندان شگفت انگیز نبود و قابل پیش بینی بود. به دلیل بهره بردن پرچمدارن سامسونگ از رزولوشن QHD می‌توان تجربه‌ای عالی داشت و مناظر را طبیعی‌تر از همیشه دید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.