گوشی اسنشیال (Essential) که توسط خالق اندروید طراحی شده رونمایی گردید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 422 بازدید چهارشنبه 10 خرداد 1396 نویسنده :
گوشی اسنشیال (Essential)

گوشی اسنشیال (Essential) توسط خالق اندروید یعنی اندی رابین طراحی شده و توسعه یافته است. نمایشگر تمام صفحه و عملکرد ماژولار جز مشخصات دستگاه می‌باشد. با 

خالق اندروید پس از ترک گوگل تصمیم گرفت تا کسب و کار جدیدی را راه اندازی نماید و زندگی خود را دگرگون نماید. در این راه از مخلوق خود یعنی اندروید یاری جسته و دستگاهی قدرتمند را طراحی نموده است. گوشی اسنشیال (Essential) نام دستگاهیست که اندی رابین طراحی نموده است. ظاهر آن اندکی عجیب بوده ولی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. می‌توان گفت با دستگاهی همه فن حریف رو به رو هستیم.

گوشی اسنشیال (Essential)

مشخصات گوشی اسنشیال (Essential) فراتر از انتظارات و موارد روزمره موجود در بازار می‌باشد. نمایشگر آن تمام صفحه بوده و توانسته نسبت بیشتری از بخش جلویی دستگاه را به خود اختصاص دهد تا حدی که دوربین خودنگار درون نمایشگر قرار گرفته است. استفاده از نمایشگری با گوشه‌های توانسته هماهنگی بی‌نظیری را به ارمغان آورد. حسگر اثر هم در بخش پشتی جانمایی شده است. بدنه تلفیقی از تیتانیوم و سرامیک می‌باشد. قاب و شاسی دستگاه تیتانیوم بوده در حالی که جنس بخش پشتی از سرامیک انتخاب شده است. سرامیک در برابر خط و خش بسیار مستحکم بوده و مرور زمان چهره آن را خراب نمی‌کند.

گوشی اسنشیال (Essential)

از دیگر مشخصات گوشی اسنشیال (Essential) می‌توان به پردازنده Snapdragon 835 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 540 و 4 گیگابایت رم اشاره نمود. حافظه داخلی 128 گیگابایت بوده که بسیار بی‌نظیر می‌باشد. ابعاد نمایشگر 5.71 اینچ انتخاب شده که نسبت تصویر آن 19:10 می‌باشد. رزولوشن این نمایشگر عجیب هم QHD انتخاب شده است. از گوریلا گلس 5 به عنوان پوشش محافظ نمایشگر استفاده گردیده است.

گوشی اسنشیال (Essential)

دوربین خودنگار 8 مگاپیکسل بوده که توانایی ضبط ویدئو 4K را دارا می‌باشد. دوربین اصلی هم از نوع دوگانه بوده و 13 مگاپیکسل می‌باشد. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/1.85 تعیین شده است. در مجموع این دوربین بسیار شبیه به هواوی P9 می‌باشد.ظرفیت باتری 3050mAh در نظر گرفته شده و به درگاه USB-C مجهز شده است. این دستگاه فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون بوده و سیستم عامل آن اندروید 7.1.1 خواهد بود.

گوشی اسنشیال (Essential)

پین‌های کوچکی در بخش پشتی دستگاه برای استفاده از قطعات ماژولار تعبیه شده‌اند. دوربین 360 درجه‌ای و داک شارژ تنها بخش کوچکی از ماژول‌های توسعه یافته می‌باشند. پیش فروش دستگاه آغاز شده و قیمت گوشی اسنشیال (Essential) تنها 699 دلار تعیین شده است. 4 رنگ Black Moon, Stellar Grey, Pure White و Ocean Depths قابل سفارش می‌باشد. عرضه دستگاه ابتدا در ایالات متحده صورت خواهد پذیرت و بعد از آن وارد بازارهای جهانی می‌شود. باید دید که اندی رابین چگونه بازار تلفن های هوشمند را متحول ساخت.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.