انفجار شارژ هواوی P10 : هواوی مسئولیت خرابی را برعهده نمی‌گیرد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 1112 بازدید چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 نویسنده :
انفجار شارژ هواوی P10

فروش جهانی هواوی P10 به تازگی آغاز شده است. اما انفجار شارژ هواوی P10 باعث شده دردسر تازه‌ای برای شرکت پدید آید. تاکنون هواوی مسئولیت را برعهده نگرفته است. با تِک میکس همراه شوبد.

هواوی به عنوان بزرگترین سازنده تلفن همراه در چین و سومین تولید کننده در جهان توانسته همه توجهات را خود جلب نماید. هر گونه مشکلی با بازخوردهایی جدی از سوی کاربران مواجه می‌گردد مخصوصا اگر این مشکل فیزیکی بوده و چیزی شبیه به انفجار شارژ هواوی P10 باشد که ممکن است خسارت جانی در پی داشته باشد. چندی پیش یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo در حساب خود تصویری از شارژ ذوب شده هواوی منتشر نمود و مدعی شد که شارژر اصلی دستگاه به ناگهان شروع به ذوب شدن کرده است.

وی تلفن خود را به شارژر متصل نموده و کنار می گذارد تا شارژ شود. پس مدتی متوجه آتش گرفتن شارژ شده و تا تمام آداپتور و پریز برق ذوب می‌گردند. با انتشار این خبر خیلی زود هواوی کارشناسان خود را برای بررسی سیم کشی منزل و شارژر به محل اعزام می‌نماید. قبل از اعزام کارشناس هواوی، نمایندگی مرکزی هواوی در Tengzhou یک برق کار حرفه‌ای برای بررسی به محل اعزام کرده و برق کار سالم بودن سیم کشی را تایید نموده است. اما هواوی نظر این برق کار را نپذیرفته و گفته باید تا اعلام رسمی شرکت منتظر ماند. در واقع چیزی که مشخص است هواوی در حال خرید زمان است و دوست ندارد بلافاصله مسئولیت رو بپذیرد. در هر صورت این ساختمان تنها 6 سال عمر دارد و به احتمال فراوان ایراد از شارژ بوده و هواوی باید مسئولیت را بپذیرد.

انفجار شارژ هواوی P10

این اتفاق خیلی زود رخ داده و زمان زیادی از خرید دستگاه نگذشته بوده پس اگر شما هم دارنده هواوی P10 هستید بهتر است اندکی دقت نموده و از سلامت شارژ خود مطمئن گردید. استفاده از فناوری‌های جدیدی نظیر شارژ سریع به پیچیدگی شارژرها افزوده است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.