پیش فروش نسل جدید لپتاپ هواوی میت بوک (Huawei MateBook) آغاز گردید

دسته بندی : کامپیوتر , ویژه , ویندوز 953 بازدید یکشنبه 11 تیر 1396 نویسنده :
هواوی میت بوک (Huawei MateBook)

پیش فروش نسل جدید لپتاپ هواوی میت بوک (Huawei MateBook) همراه با ویندوز 10 از طریق آمازون آغاز گردیده و به زودی شاهد ارائه آن در بازارهای جهانی خواهیم بود. با تِک میکس همراه شوید.

سومین تولید کننده تلفن هوشمند در جهان قصد دارد وارد عرصه جدیدی شده و بخت خود را در زمینه ویندوز و دنیای PC هم بیازماید. این شرکت هرچقدر در زمینه موبایل موفق بوده در زمینه ارائه تبلت و لپتاپ توفیق چندانی کسب نکرده است. حالا طراحان هواوی دست به کار شده‌اند و با به کارگیری تجربه خود اقدام به طراحی لپتاپ هواوی میت بوک (Huawei MateBook) نموده‌اند. HUAWEI MateBook X, HUAWEI MateBook E و HUAWEI MateBook D همگی جز خانواده لپتاپ هواوی میت بوک (Huawei MateBook) محسوب می‌گردند.

 

مشخصات هواوی MateBook X بسیار چشمگیر می باشد. اولین لپتاپ 13 اینچی بدون فن جهان می باشد که ضخامت آن تنها 12.5 میلیمتر می باشد. وزن آن 1.04 کیلوگرم بوده که بسیار سبک به حساب می آید. نمایشگر توانسته 88 درصد در را پوشش دهد. ضخامت نمایشگر 4.4 میلیمتر بوده و نسبت تصویر آن 3:2 خواهد بود. در نسخه پایه از پردازنده Core i5 نسل هفتم به همراه 8 گیگابایت رم و 265 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. پردازنده گرافیکی Intel HD 620 برای آن در نظر گرفته شده است. بدنه تمام فلزی ساخته شده و در دو رنگ Prestige Gold و Space Gray قابل سفارش می‌باشد. قیمت هواوی MateBook X از 1099 دلار آغاز می‌شود.

 

 

نسخه دیگر هواوی MateBook E بوده که یک دستگاه هیبرید یا 2 در 1 به حساب می‌آید. مشخصات هواوی MateBook E هم عالی بوده و ضخامت آن تنها 6.9 میلیمتر می‌باشد. رزولوشن نمایشگر 2K بوده و یک کیبورد تاشو به همراه دارد. پردازنده آن از نوع Core M می‌باشد. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه پایه در نظر گرفته شده است. بدنه آن تمام فلزی بوده و پرداخت بسیار زیبایی بر روی آن صورت گرفته است. به راحتی می‌توانید بین حالت تبلت و لپتاپ تغییر وضعیت دهید. خود دستگاه در دو رنگ Titanium Gray با کیبوردی به رنگ blue Folio و Champagne Gold با کیبوردی به رنگ brown Folio قابل سفارش می‌باشد. قیمت هواوی MateBook E هم از 799 دلار آغاز می‌گردد.

 

 

آخرین نسخه از این خانواده نوت بوک هواوی MateBook D می‌باشد. مشخصات هواوی MateBook D با توجه به قیمتش عالی به نظر می‌آید. نمایشگر حدود 83 درصد از فضا را تصاحب کرده و حاشیه‌های اندکی دارد. در نسخه پایه پردازنده Core i5 نسل هفتم با 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد دیسک همراه گشته است. کارت گرافیک آن NVIDIA GeForce 940MX با حافظه 2GB GDDR5 بوده که می‌تواند قدرت گرافیکی مطلوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. بدنه تمام آلومینیومی بوده و در یک رنگ Champagne Gold قابل سفارش می‌باشد. قیمت هواوی MateBook D از 699 دلار آغاز می‌شود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.