از این پس شاهد اجرای نرم افزارهای اندروید توسط کروم بوک ها خواهیم بود

دسته بندی : کامپیوتر , کروم 390 بازدید یکشنبه 4 مهر 1395 نویسنده :
اجرای نرم افزارهای اندروید توسط کروم بوک

همواره یکی از اهداف گوگل اجرای نرم افزاری اندروید بر روی Chrome OS بوده است. حالا اجرای نرم افزارهای اندروید توسط کروم بوک ها عملی شده است. برای اطلاعات بیشتر با تِک میکس همراه شوید.

نسخه‌ای پایدار از Chrome OS که دارای Google Play Store برای دسترسی به میلیون‌ها نرم افزار اندروید برای کامپیوترهای واجد شرایط ارائه شده است. از این پس لازم نیست تا برای اجرای نرم افزارهای اندروید بر روی Chrome OS از مبدل یا ماشین‌های مجازی استفاده نمایید. گوگل نسخه‌ای پایدار از Chrome OS را ارائه کرده است که دارای دسترسی به Google Play Store به صورت آزمایشی می‌باشد. این امکان برای بسیاری از کاربران فراهم شده تا نرم افزارهای موبایل را بر روی دستگاه تحت وب خود اجرا نمایند. Acer Chromebook R11 و ASUS Chromebook Flip اولین دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند این بروزرسانی را در قالب نسخه آزمایشی دریافت نمایند.

اجرای نرم افزارهای اندروید توسط کروم بوک

 

هنوز کاملا مشخص نشده که این بروزرسانی در آینده برای کدام دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که Chromebook Pixel 2 در مرحله بعد این بروزرسانی را دریافت نماید. شرکت‌هایی مانند HP ،Lenovo و Samsung دارای کروم بوک می‌باشند. پس باید انتظار داشت که این بروزرسانی در آینده‌ای نزدیک به طور گسترده برای تمام کروم بوک‌ها ارائه شود. در ماشین‌های مجازی اجرای نرم افزارهای اندروید باید دستگاه شما دارای پردازنده اینتل باشد اما گوگل هنوز در این رابطه توضیحی ارائه نداده است و می‌توان انتظار داشت که تمام کروم بوک‌ها قادر به اجرای نرم افزارهای اندروید باشند. اجرای نرم افزارهای اندروید بر روی دستگاه‌هایی شبه لپ تاپ با قیمتی بسیار مناسب خبری خوشحال کننده برای بسیاری از افراد می‌باشد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.