Pokémon Go رکورد تعداد دانلود هفته اول عرضه را در فروشگاه اپل شکست

دسته بندی : iOS , بازی , بازی های موبایل 465 بازدید شنبه 2 مرداد 1395 نویسنده :

Pokémon Go بسیاری از معادلات را بهم ریخت و ناگهان پادشاه دنیای بازی‌های موبایل شد. استفاده از شخصیت‌های نوستالژیک Pokémon در کنار ایده جدید مساوی است با تضمین موفقیت! با تِک میکس همراه باشید. 

اپل بدون اینکه رقم دقیقی برای تعداد دانلود ذکر کند به صورت رسمی اعلام کرد که Pokémon Go رکورد دانلود در هفته اول عرضه را طی عمر 9 ساله فروشگاهش را شکسته است. این بازی توانسته رتبه اول را در بخش‌های Top Free و Top Grossing به دست آورد. بدین ترتیب در حال حاضر محبوب‌ترین برنامه در اپل استور محسوب می‌گردد. با توجه به خبرهای دو هفته اخیر پیرامون بازی Pokémon Go دستیابی به این رکورد اصلا شگفت انگیز نمی‌باشد و کاملا قابل پیش بینی بود. نکته جالب توجه این است که بازی فقط در نقاط خاصی از جهان قابل دانلود توسط فروشگاه اپل می‌باشد. فرض کنید که بازی از همان ابتدا به صورت جهانی عرضه می‌شد! احتمالا نینتندو هم اکنون غول دنیای بازی‌های موبایلی محسوب می‌شد.

Pokémon Go

ابتدا در استرالیا و ایالات متحده عرضه شد بعد از آن برای آلمان و بریتانیا در دسترس قرار گرفت و تا این لحظه برای 26 کشور دیگر اروپایی و کشور ژاپن هم عرضه شده است.شرکت سازنده بازی Niantic اظهار نموده است که در آینده قصد دارد برای بخش Gym و Pokéstops حامی فراهم کند که خود این کار می تواند باعث جذب بیشتر بازیکن و در نتیجه درآمد بالاتر می گردد. حالا باید دید که پس از ارائه بازی در تمام کشورها و فروکش نمودن تب و تاب بازی بین مردم، شرکت Niantic چه ایده‌هایی برای حفظ کاربران و ایجاد هیجان در آن‌ها خواهد داشت.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.