شارژ بیسیم آیفون 8 به واسطه انتشار تصاویر ایکس ری بدنه تایید شد

دسته بندی : iOS , تلفن همراه , ویژه 742 بازدید سه شنبه 17 مرداد 1396 نویسنده :
شارژ بیسیم آیفون 8

یکی از مشخصات آیفون 8 که بسیاری از خبرها به وجود آن اشاره داشتند شارژ بیسیم بود. خوشبختانه با انتشار تصاویری واضح می‌توان سیم پیچ شارژ بیسیم آیفون 8 را دید. با تِک میکس همراه شوید.

شارژ بیسیم یا شارژ وایرلس در ابتدا توسط نوکیا با مدل لومیا 920 به جهانیان معرفی شد و با تمسخر کمپانی‌های بزرگ رو به رو گشت اما رفته رفته همه شرکت‌ها به مزایا و حجم بالای سودآوری آن پی بردند و در حال حاضر سامسونگ بزگترین حامی آن به شمار می‌آید. اپل هم دو سالی می‌شود که خود را درگیر توسعه آن نموده و می‌خواهد بهترین شیوه را برای استفاده از آن خلق نماید. برای استفاده از این فناوری باید دستگاه خود را بر روی صفحه‌ای مخصوص قرار دهید و بلافاصله فرایند شارژ آغاز می‌گردد.

شارژ بیسیم آیفون 8

به ظاهر تنها از شر سیم خلاص شده‌اید ولی مزایای دیگری هم برای شما وجود دارد. برای مثال قرار دادن دستگاه بر روی میز کار و شارژ شدن ساده آن، استفاده از زمان‌های مرده برای شارژ شدن، افزایش دمای کمتر باتری نسبت به روش‌های دیگر و در نهایت بهبود طول عمر باتری. خلاصی از سیم شارژر نعمتی که پس از یک ماه استفاده از شارژر بیسیم متوجه آن خواهید شد. اپل قصد دارد شارژ بیسیم آیفون 8 را بدون نقص طراحی کرده و به عنوان الگویی جدید روانه بازار نماید. تصاویر جدیدی که از آزمایشگاه به بیرون درز پیدا کرده سیم پیچی‌هایی را بر روی بخش داخلی بدنه آیفون 8 نشان می‌دهند که خبر از استفاده شارژ بیسیم دارند.

شارژ بیسیم آیفون 8

به احتمال فراوان هر سه مدل آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس از این فناوری بهره ببرند. رییس شرکت Powermat عنوان نموده که برای اولین بار آیفون 8 استاندارد جدیدی را در صنعت شارژ بیسیم رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر اپل واچ هم از فناوری شارژ بیسیم بهره می‌برد ولی کاملا مشابه سایر برندها می‌باشد. باید منتظر ماند و دید که در ماه سپتامبر اپل چه موارد خاص و جذابی را برای عشاق خود مهیا کرده است. قیمت آیفون 8 حدود 1000 دلار تخمین زده می‌شود پس امکانات خارق العاده از سوی اپل چندان دور از ذهن نیست.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.