پردازنده سری Intel Core X همزمان با رونمایی iMac Pro روانه بازار خواهد شد

دسته بندی : کامپیوتر , مک , ویژه 1348 بازدید سه شنبه 17 مرداد 1396 نویسنده :
intel core x

مشخصات Intel Core X اعلام شده و می‌دانیم که این پردازنده‌ها بین 12 تا 18 هسته خواهند داشت. رونمایی از Core X همزمان با iMac Pro برنامه ریزی شده است. با تِک میکس همراه شوید.

این سری از پردازنده‌های اینتل در ماه سپتامبر رونمایی و ماه دسامبر روانه بازار خواهند شد. به احتمال فراوان iMac Pro اولین دستگاهی خواهد بود که همراه با آن روانه بازار می‌شود. اینتل می‌خواهد پردازنده‌های خود را وارد فاز جدیدی کرده و قدرت آن‌ها را تا جای ممکن افزایش دهد. باید بدانیم که X پسوند بوده و نشان دهنده قدرت بیشتر پردازنده نسبت به نمونه عادی می‌باشد. در صورتی که فکر می‌کنید پردازنده جدیدی با نام Core X جانشین Core i  شده اشتباه می‌کنید برای مثال در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی از Intel Core i9-7940 بودیم حالا می‌دانیم که نسخه قدتمندتر آن Intel Core i9-7940X نام دارد. X به انتهای شماره افزوده می‌شود و نوید دهنده قدرت بیشتر را به کاربر می‌باشد. در ادامه می توانید قیمت و مشخصات این پردازنده های کم نقص را مشاهده نمایید.

Intel Core X

شرکت اینتل می گوید که پردازنده های  Intel® Core™ i9-7920X, Intel Core i9-7940X, Intel Core i9-7960X و Extreme Edition Intel Core i9-7980XE پردازنده‌های درجه یک این شرکت برای دسکتاپ بوده و می‌توانند به راحتی از پس کارهای سنگین از جمله واقعیت مجازی برآیند. پردازنده Intel Xeon از رده خارج شده و با این سری جایگزین گشته است. حداکثر 18 هسته واقعی وجود دارد که از پس انجام امور بر می‌آیند. بهترین مدل سری X حدود 2000 دلار قیمت خواهد داشت که مشخصات آن را ملاحظه می فرمایید.

Intel Core X

قیمت iMac Pro از 4999 دلار آغاز و در ماه دسامبر تحویل خریداران خواهد شد. نسخه‌های 12 هسته‌ای پردازنده اینتل از 28 آگوست و نسخه‌های 14 تا 18 هسته‌ای از 25 سپتامبر قابل سفارش و پیش خرید می‌باشند. قیمت پردازنده Core i5 7640X که از همه ارزانتر می باشد 242 دلار در نظر گرفته شده است. باید منتظر ماند و عملکرد آن‌ها در واقعیت را دید. سری intel core x عرصه را بر پردازنده‌های AMD تنگ خواهد نمود و باید منتظر واکنش این شرکت باشیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.