بخش استوری میانگین زمان استفاده کاربران از نرم افزار اینستاگرام را افزایش داده است

نرم افزار اینستاگرام

شرکت فیس بوک تصمیم گرفت تا ویژگی‌های کلیدی نرم افزار Snapchat را عینا وارد نرم افزار اینستاگرام نماید. در ادامه به مهمترین و جذاب‌ترین تغییر خواهیم پرداخت. با تِک میکس همراه شوید.

اگر کمی به گذشته بازگردیم درخواهیم یافت که ایده فیس بوک از ابتدا هم بکر نبود و نمونه‌های فراوانی نظیر MySpace را داشت اما محیط ساده و جذاب آن توانست سایر رقبا را نابود کرده و بیش از 1 میلیارد کاربر را جذب خود نماید. اما اینبار و پس از چند سال باز هم فیس بوک برای رونق بخشیدن به یکی از نرم افزارهای زیر مجموعه خود یعنی اینستاگرام دست به دامان ویژگی‌های کلیدی نرم افزار رقیب یعنی اسنپ چت شده است. افزودن بخش استوری به اینستاگرام را می‌توان نقطه عطف آن دانست. این ویژگی برای بسیاری از کاربران بسیار جذاب بوده و آن‌ها را ساعت‌ها پای موبایل خود می‌نشاند.

اوایل تابستان بخش استوری حدود 250 میلیون استفاده کننده داشت اما به تازگی آمار جدید خبر از افزایش دوباره شمار استفاده کنندگان می‌دهد. بر اساس این آمار افراد زیر 25 سال بیش از 32 دقیقه در روز و افراد بالای 25 سال بیش از 24 دقیقه در روز را در اینستاگرام سپری می‌نمایند. سال گذشته آمارها برای اینستاگرام اصلا جالب نبود ولی به یک باره روند صعودی به خود گرفتند. طی ماه گذشته نیمی از حساب‌های کاربری فروشگاهی و سازمانی از بخش استوری استفاده نموده‌اند. از هر 5 استوری یکی از آن‌ها مربوط به بخش فروشگاهی یا سازمانی می‌شود. به مناسبت یک سالگی بخش استوری، نرم افزار اینستاگرام از استیکرهای جدید خود برای این بخش رونمایی نمود. این استیکرها با مضمون تولد بوده و بسیار زیبا می‌باشند. در هر صورت باید گفت ایده دزدی به بخشی جدایی ناپذیر از فیس بوک بدل شده و هر روز این مجموعه را قدرتمندتر از قبل می‌سازد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.