ویژگی آرشیو اینستاگرام در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد

دسته بندی : کامپیوتر , موبایل 869 بازدید پنجشنبه 25 خرداد 1396 نویسنده :
ویژگی آرشیو اینستاگرام

اکنون همه می توانند عکس های قدیمی خود را به جای حذف کامل از پروفایل خود به صورت آرشیو مخفی کنند.
ماه گذشته گزارش شده بود که اینستاگرام در حال تلاش روی ویژگی جدیدی است که به شما اجازه می دهد عکس های قدیمی خود را مخفی کنید. اکنون این ویژگی با نام آرشیو (Archive) در اختیار تمام کاربران قرار گرفته است. با تک میکس همراه باشید.
ویژگی آرشیو اینستاگرام حالتی بین قرار دادن عکس های نه چندان جالب قدیمی شما برای دیدن دیگران و حذف همیشگی آن ها است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که عکس ها را مخفی یا آرشیو کنید. عکس هایی که مایل نیستید در معرض نمایش عمومی باشند. این عکس ها پاک نمی شوند و حتی تمام لایک ها و کامنت ها نیز محفوظ خواهد ماند. اما فقط شما به آن ها دسترسی دارید. همچنین شما می توانید عکس های آرشیو شده خود را به حالت عمومی در پروفایل خود برگردانید. شما این اختیار را دارید که نظر خود را تغییر دهید. به طور مثال عکس های خاصی را طی یک مصاحبه شغلی مخفی کنید.
اینستاگرام امیدوار است این ویژگی نحوه استفاده کاربران از اینستاگرام را تغییر دهد. براساس گزارش واشنگتن پست (Washington Post) نوجوانان به طور معمول قسمت زیادی از تصاویر خود را از اینستاگرام حذف می کنند و تعداد تصاویر پروفایل خود را در حدود 25 یا کمتر حفظ می کنند. بنابراین احتمالا اینستاگرام امیدوار است با ارائه این سرویس کاربران به جای حذف کامل تصاویر خود آن ها را آرشیو کنند. درنتیجه این تصاویر با امکان بازگردانی محفوظ می مانند.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.