آموزش لایو استوری اینستاگرام ؛ پخش زنده ویدیو برای فالورها در استوریز (Stories)

دسته بندی : آموزش , موبایل 1926 بازدید جمعه 8 بهمن 1395 نویسنده :
آموزش اینستاگرام لایو استوری

به تازگی دو قابلیت جدید به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده، یکی “اینستاگرام لایو استوری” و دیگری “تصاویر محوشدنی دایرکت” (پاک شدن خودکار تصاویر در دایرکت) است. به وسیله ویژگی لایو ویدیو می توانید به طور زنده با فالورهای خود ارتباط ویدیویی برقرار کنید. در ادامه با آموزش لایو استوری اینستاگرام در خدمت شما هستیم. با تک میکس همراه باشید.

پس از اینکه پخش زنده ویدیو اینستاگرام را اجرا کردید، لوگوی کوچکی با عنوان live در قسمت استوریز برای فالورهای شما به نمایش درخواهد آمد و به این ترتیب آنها با خبر خواهند شد.

چگونه پخش زنده ویدیو در اینستاگرام را فعال کنیم؟

1- در مرحله اول بر روی آیکون دوربین آیکون دوربین اینستاگرام در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید یا! صفحه نمایش را بصورت لمسی به سمت راست بکشید.
2- در پایین صفحه‌ی دوربین، همچون تصویر زیر بر روی گزینه Live کلیک کرده و سپس برای اجرای ویدیو زنده بر روی Start Live Video کلیک کنید. به محض اجرای پخش زنده ویدیو توسط شما، فالورهای شما نیز باخبر خواهند شد.

آموزش لایو استوری اینستاگرام 3- تعداد بازدیدکنندگان ویدئوی زنده شما در بالای تصویر نشان داده می شود و کامنت ها در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد. با لمس گزینه Comment می توانید کامنت مورد نظر خود را اضافه کرده و با لمس طولانی کامنت مورد نظر ان را به ویدیئوی خود بچسبانید. بدین ترتیب تماشاکنندگان ویدیئو شما متن مورد نظر شما را به راحتی مشاهده خواهند کرد.
4- برای غیرفعال سازی نظرات، بر روی سه نقطه  کلیک کرده و سپس گزینه Turn Off Commenting را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که تمامی کلماتی که پیشتر از قسمت تنظیمات فیلتر کرده اید، بر روی نظرات ویدیو لایو نیز اعمال خواهد شد.
5- در پایان برای اتمام پخش زنده، گزینه End در بالای صفحه را لمس کنید.

به خاطر داشته باشید که قابلیت لایو ویدئوی اینستاگرام برای پروفایل هایی که جدید هستند یا به تازگی ساخته شده اند در دسترس نیست.
همچنین اگر گزینه Live در استوری شما موجود نیست باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به نسخه 10 و بالاتر بروز کنید. زیرا این ویژگی تنها برای نسخه های 10 و بیشتر در دسترس می باشد.

سوال بعدی این است که چگونه ویدئوهای زنده دیگران را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟

زمانی که یکی از فالورهای شما اقدام به پخش زنده ویدیو (لایو استوری) می کند، تصویر پروفایل انها به همراه نوشته Live در قسمت استوری صفحه نسخت اینستاگرام شما به نمایش درمی آید. با زدن بر روی تصویر می توان ویدیو لایو شخص مورد نظر را مشاهده کرد.
شما میتوانید برای ویدئوی لایو فالورتان کامنت یا لایک آیکون لایک اینستاگرام بگذارید. دیگران نیز کامنت یا لایک شما را خواهند دید.

منبع: تک میکس

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.