آپدیت اینستاگرام: دسترسی به قابلیت اینستاگرام لایو از امروز برای کاربران آمریکایی ممکن شد

دسته بندی : کامپیوتر , موبایل 731 بازدید سه شنبه 23 آذر 1395 نویسنده :
اینستاگرام لایو پخش زنده ویدئو

با وجود ارائه قابلیت پخش زنده در بسیاری از شبکه های اجتماعی، اما پخش زنده شخصی هیچ گاه موضوع ساده ای نبوده است. امروز، اینستاگرام از ویژگی پخش زنده ویدئو (اینستاگرام لایو) برای اینستاگرام استوری (Stories) رونمایی کرد. در ادامه با تک میکس همراه باشید.
برای اجرای پخش زنده ویدئو در اینستاگرام، در قسمت استوری (Stories) بر روی گزینه لایو کلیک کنید. هنگامی که شما ویدئویی زنده از خود پخش کنید، فالورهای شما به لطف وجود یک تگ “live” بر روی نام شما در قسمت استوری، متوجه حضور زنده شما خواهند شد. بنابراین دوستان و اقوام نیز می توانند با لمس صفحه نمایشگرشان برای شما نظر و استیکر ارسال کنند.

اینستاگرام لایو پخش زنده ویدئو برخلاف روش دیگر شبکه‌های اجتماعی در ارائه ویدئوهای زنده که امکان ذخیره ویدئوها را می دهند، در اینستاگرام هیچ راهی برای ذخیره ویدئوهای زنده نیست. به این معنی که در صورت تمایل برای مشاهده ویدئوی زنده یک شخص خاص، حتما باید در آن زمان بر روی نام او در قسمت استوری کلیک کنید.
اینستاگرام اعلام کرده که ویدئوهای زنده مهم را در قسمت اکسپلورر برای اطلاع عموم قرار خواهد داد.
این ویژگی از امروز برای کاربران آمریکایی در دسترس قرار گرفته است. و احتمالا از هفته آینده در سراسر جهان قابل استفاده خواهد بود.
منبع: phonearena

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.