ایکس باکس اسکورپیو با نام ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) رونمایی گردید

دسته بندی : ایکس باکس , بازی , ویژه 1231 بازدید دوشنبه 22 خرداد 1396 نویسنده :
ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X)

سرانجام نسل جدید کنسول مایکروسافت اسکورپیو با نام ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) رونمایی شد و در ماه نوامبر فروش جهانی آن آغاز خواهد گردید. با تِک میکس همراه شوید.

روز موعود فرا رسید و سرانجام به طور رسمی از قدرتمندترین کنسول گیمینگ تاریخ توسط مایکروسافت رونمایی شد. پروژه اسکورپیو یا ایکس باکس اسکورپیو از هم اکنون با نام ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) شناخته خواهد شد. سرانجام می‌توانیم به سوال تکراری ایکس باکس اسکورپیو کی میاد؟ پاسخ دهیم. ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) بر پایه کیفیت 4K ساخته شده و می‌تواند بالاترین فریم را بر روی خروجی خود قرار دهد. پهنای باند حافظه آن 300 گیگابایت بر ثانیه بوده و خروجی پردازنده گرافیکی آن 6 ترافلاپ می‌باشد. این کنسول دارای 12 گیگابایت رم بوده که تنها 9 گیگابایت آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته تا بتوانند بازی‌های درخشانی را تولید نمایند. در ادامه شما را به تماشای اولین تیزر معرفی کنسول جدید مایکروسافت دعوت می‌نماییم:

طراحی بنده فوق العاده ساده و جذاب بوده و به خوبی قدرت آن را به کاربر منتقل می‌نماید. تاریخ عرضه ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) از 7 نوامبر آغاز خواهد گردید و بدون تردید پیش فروش آن خیلی زودتر از 7 نوامبر برای خریداران مقدور خواهد بود. پیش بینی می‌شود که بسیاری از دارندگان ایکس باکس وان بخواهند دستگاه خود را برای تعطیلات زمستانی بروز نمایند و اقدام به تهیه ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) کنند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.