آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators): هر آنچه باید بدانید

دسته بندی : کامپیوتر , ویژه , ویندوز 433 بازدید شنبه 23 اردیبهشت 1396 نویسنده :
آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators)

مایکروسافت به تازگی از بروزرسانی بزرگ بعدی خود برای Windows 10 رونمایی کرد. بروزرسانی رد استون 3 حالا با نام آپدیت ویندوز 10 فال کریترز در پاییز از راه برسد. با تِک میکس همراه شوید.

مایکروسافت از زمان ارائه ویندوز 10 توانسته هر ساله بروزرسانی‌های بزرگی را برای آن ارائه نماید. بروزرسانی کریترز ماه گذشته ارائه شد اما تغییرات فراوانی را از نظر ظاهری نداشت. بیشتر بر بهبود ساختار و شاکله ویندوز 10 تمرکز شده بود. در جریان بیلد 2017 مایکروسافت اعلام نمود که بروزرسانی رداستون 3 با نام آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators) از راه خواهد رسید. تا همین هفته پیش میدانستیم که تغییرات بزرگ در رد استون 3 به وقوع خواهد پیوست اما در ادامه می‌خواهیم ببینیم که چه چیزهایی در  آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators) تغییر و بهبود یافته است.

 

طراحی

آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators)

پروژه نئون را به خاطر دارید؟ حالا مایکروسافت به طور رسمی از آن با نام طراحی فلوئنت یا Fluent Design رونمایی نمود. با اجرای این طراحی بدون شک بسیاری از بخش‌های ویندوز 10 دچار دگرگونی‌های اساسی خواهند شد. این رابط کاربری کاربری باعث می‌شود تا کاربران تجربه‌ای یکدست، روان و واکنشگرا را داشته باشند. در واقع ظاهر ویندوز 10 در تمام دستگاه‌ها یکپارچه خواهد شد. مبنای طراحی بر انیمیشن و پس زمینه نیمه شفاف بنا نهاده شده است. ظاهر ویندوز 10 بسیار زیبا شده است و بلوغ را می‌توان در آن یافت. به جزائت می‌توان گفت که آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators) زیباترین ویندوز 10 را به ارمغان خواهد آورد.

 

OneDrive Files on Demand

آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators)

مایکروسافت سرانجام قابلیت OneDrive Placeholders را با آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators) باز خواهد گرداند. با استفاده از این ویژگی که مایکروسافت آن را OneDrive Files on Demand نام گذاری کرده می‌توانید فضای دستگاه خود را حفظ کرده و فایل‌های خود را در OneDrive بارگذاری نمایید. این فایل ها به راحتی در دسترس خواهند بود و می‌توان آن‌ها را مشاهده و حتی دانلود نمود.

 

نوار زمان برای نرم افزارها

آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators)

ویژگی بسیار جالب و عجیبی است که با آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators) رونمایی شد. این نوار زمان به شما نشان خواهد داد که در گذشته چه فعالیت هایی انجام داده‌اید. برای مثال شما هفته گذشته مشغول ویرایش یک فایل ورد بوده‌اید حالا با رسیدن به آن تاریخ از طریق تایم لاین یا نوار زمان می‌توانید یه ادامه ویرایش خود بپردازید. این ویژگی بسیار کاربردی بوده و می‌تواند طرفداران زیادی را در بین کاربران بیابد.

 

قابلیت ادامه کار از طریق دستگاهی دیگر

آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators)

مایکروسافت قابلیت انقلابی دیگری به نام  Pick Up Where You Left Off یا ادامه کار ناتمام را معرفی نمود. به وسیله این قابلیت می‌توانید ویرایش اسناد یا وبگردی خود را برای مثال در آیفون متوقف نمایید و از طریق لپ تاپ خود ادامه دهید. در واقع محدودیتی بین دستگاه شما و سیستم عامل وجود ندارد تنها نکته مهم به این باز می‌گردد که نرم افزار مورد استفاده شده ساخت مایکروسافت باشد و یا کرتانا در محصول حضور داشته باشد. بنابراین ویرایش فایل‌های آفیس را از هر دستگاهی می‌توانید ادامه دهید.

 

CLIPBOARD SYNCING

 

قابلیت شگفت انگیز دیگر CLIPBOARD SYNCING نام دارد که اجازه می‌دهد برخی فایل‌ها را به طور مشترک درون همه دستگاه‌های خود داشته باشید. آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators) این اجازه را به کاربر می‌دهد که تصاویر، نقشه، GIF یا بخش از یک متن را بین دستگاه های ویندوز 10 یا iOS یا اندروید کپی و پیست نمایید.

 

شیوه‌ای تازه برای روایت یک خاطره

آپدیت ویندوز 10 فال کریترز (Windows 10 Fall Creators)

مایکروسافت شیوه‌ای خلاقانه برای نمایش تصاویر و ویدئوها پیدا کرده است. این شیوه به شما امکان می‌دهد که تصاویر و ویدئوهای ثبت شده در یک مکان خاص یا روز خاص در آلبومی برای نمایش حضور یابند. شما می‌توانید از روی تاریخ به آلبوم‌های ایجاد شده مراجعه نمایید به این ترتیب دردسر پیدا کردن خاطرات بسیار آسان خواهد شد.

تغییرات در آپدیت ویندوز 10 فال کریترز بسیار زیاد میباشند و مایکروسافت تصمیم دارد تا کاربران فعال ویندوز 10 را مطابق وعده خود به عدد 1 میلیارد برساند. تاکنون 500 میلیون نفر را به سوی ویندوز 10 جذب نموده است و راه بسیار دشواری دارد اما مایکروسافت تحت مدیریت ساتیا نادلا توانسته نیازهای کاربران را هدف قرار داده و از آن‌ها برای جذب کاربران بیشتر بهره ببرد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.