مرگ ویندوز 10 موبایل : مایکروسافت قصد پایان دادن به ویندوز 10 موبایل را دارد

دسته بندی : تلفن همراه , ویژه , ویندوز موبایل 441 بازدید یکشنبه 27 فروردین 1396 نویسنده :
مرگ ویندوز 10 موبایل

بر اساس گفته‌های افراد داخل مایکروسافت، ویندوز 10 موبایل به پایان راه خود رسیده و بزودی شاهد اعلام رسمی مرگ ویندوز 10 موبایل از سوی مایکروسافت خواهیم بود. با تِک میکس همراه شوید.

با ارائه بروزرسانی ویندوز 10 کریترز تنها 11 تلفن هوشمند به صورت رسمی قادر به دریافت آن بودند. این خبر بسیار عجیب بود. زیرا این بروزرسانی بسیار جزئی بوده و ویژگی جدیدی با خود به همراه نداشته است. حتی تغییرات به شاخه‌های اینسایدر هم رسید و تنها محصولات منتخب قادر به دریافت رد استون 3 بودند. حالا منابع داخلی مایکروسافت خبر از مرگ ویندوز 10 موبایل می‌دهند. ویندوز 10 موبایل از چرخه مایکروسافت خارج شده و دیگر شاهد ارائه بیلد جدیدی پس از رد استون 3 برای آن نخواهیم بود. تنها بخش مراقبت و نگهداری ویندوز 10 موبایل به کار خود ادامه خواهد داد.

این برای اولین بار پس از ارائه ویندوز 10 است که شاخه موبایل از PC جدا خواهد شد. آخرین نسخه ویندوز 10 موبایل شاید رد استون 3 باشد و پس از آن نسخه دیگری در کار نخواهد بود. البته منبع موثق دیگری تاکید کرده که نسخه دوم ویندوز 10 کریترز آخرین بروزرسانی می‌باشد.

امروز خبری منتشر که بر مبنای آن دستگاه‌های واجد شرایط نمی‌توانند از ویندوزفون 8.1 به ویندوز 10 موبایل بروزرسانی نمایند. این خبری بسیار بد برای کاربرانی است که به هر دلیلی تا به امروز نتوانسته‌اند تلفن خود را آپدیت کنند. به احتمال فراوان مایکروسافت در بروزرسانی رد استون 3 توانسته ویندوز 10 را با تلفن‌های هوشمند سازگار نماید. یعنی بجای ویندوز 10 موبایل، نسخه 32 بیتی یا حتی 64 بیتی ویندوز 10 را به مدد پردازنده Snapdragon 835 را اجرا نماید. فصل جدیدی در بخش تلفن‌های هوشمند مایکروسافت در راه است ولی در این میان کاربران فعلی متضرر شدند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.