بررسی کتاب Designed by Apple in California یا طراحی توسط اپل در کالیفرنیا

دسته بندی : iOS , ساعت هوشمند , گوناگون , مک , ویژه 1310 بازدید یکشنبه 30 آبان 1395 نویسنده :
کتاب Designed by Apple in California

کتاب جدیدی برای نمایش همه محصولات اپل طی 20 سال گذشته معرفی شده است. در ادامه بررسی کتاب Designed by Apple in California یا طراحی توسط اپل در کالیفرنیا را خواهیم داشت. برای مشاهده ویدئوی معرفی با تِک میکس همراه شوید.

کتاب Designed by Apple in California آییه‌ای برای نمایش تاریخچه طراحی محصولات اپل می‌باشد. این کتاب 450 عکس از محصولات جدید وقدیمی اپل را شامل می‌گردد. بر اساس ابعاد، دو قیمت 199 و 299 دلار برای این کتاب نفیس در نظر گرفته شده است. در ویدئویی که منتشر شده می‌توانید هر دو نسخه کوچک و بزرگ کتاب را مشاهده نمایید. قیمت این کتاب بسیار بالاست ولی ساختار و جزئیات در آن بی‌نظیر است. کیفیت تصاویر، اطلاعات موجود در تصاویر، نحوه ورق زدن و کیفیت جلد فوق العاده بوده و شما را از بابت خریدتان ناامید نخواهد کرد.

کتاب Designed by Apple in California

این کتاب، 20 سال طراحی محصولات اپل را پوشش می‌دهد یعنی درست از زمانی که جانی آیو طراح ارشد اپل به استیو جابز پیوست. کتاب در کمال سادگی طراحی شده است. قبل از اینکه تصاویر آغاز گردند چندین صفحه خالی وجود دارد. نام کتاب هم بر گرفته از جمله معروف نوشته شده پشت محصولات اپل از جمله آیفون است. اولین صفحه تنها به کلمات Designed by Apple in California اختصاص داده شده است. در صفحه بعدی از تخصص و تعد استیو جابز قدردانی شده و صفحه سوم به توضیحاتی مختصر از جانی آیو اختصاص داده شده است. اولین محصول معرفی شده در این کتاب نسل نخست iMac می‌باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر گوناگونی از نسل‌های مختلف آیپد یا مک بوک را مشاهده نمایید. محصولات بسیار جدید مانند قلم اپل هم در این کتاب حضور دارند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها مربوط می‌شود به ساختار داخلی محصولات و نحوه کنار هم قرار دادن آن‌ها توسط اپل. در کمال سادگی می‌توانید جزئیاتی فراوان را مشاهده نمایید.

کتاب Designed by Apple in California

در ادامه می‌توانید ویدئوی این کتاب شگف انگیز را مشاهده نمایید:

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.