صفحه کلید جدید مایکروسافت که به صورت قاب برای تبلت‌ها طراحی شده است

دسته بندی : لوازم جانبی 434 بازدید پنجشنبه 8 مهر 1395 نویسنده :
صفحه کلید جدید مایکروسافت

مایکروسافت اقدام به ثبت پتنتی کرده است که بر اساس آن صفحه کلید جدید مایکروسافت  می‌تواند مانند یک قاب برای تبلت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تِک میکس همراه شوید.

مایکروسافت اقدام به ثبت الگو یا پتنت جدیدی با عنوان “Collapsible Shell Cover for Computing Device” کرده است. در این الگو، آن‌ها یک قاب پیش ساخته برای تبلت را تشریح می‌کنند. برخلاف سرفیس این صفحه کلید یا قاب، نیازی به پایه برای نگهداری تبلت نخواهد داشت. حذف پایه نگهدارنده می‌تواند باعث کاهش ضخامت سرفیس شود و استفاده از دستگاه‌های دوگانه به عنوان تبلت را ساده‌تر از پیش خواهد ساخت. این قاب از سه بخش پایه، نگهدارنده و صفحه کلید تشکیل شده است.

صفحه کلید جدید مایکروسافت

  • قاب پیش ساخته مایکروسافت برای دستگاه‌های کامپیوتری لوحی شکل می‌تواند زاویه نمایش مناسبی ایجاد کرده و از افتادن آن‌ها جلوگیری نماید.
  • بخش نگهدارنده دارای لبه‌هایی می‌باشد که می‌تواند دستگاه های کامپیوتری را از کناره حفظ نماید.
  • صفحه کلید در قسمت مشترک با بخش نگهدارنده می‌تواند در خلاف جهت بچرخد و بوسیله لبه‌های طراحی شده دستگاه را نگه دارد.
  • صفحه کلید و پایه نگهدارنده می‌توانند به گونه‌ای بچرخند تا کل قاب جمع شده و حالت پایه خود را از دست دهد و به صورت محافظ درآید.

با توجه به محبوبیت بالای محصولات سرفیس بعید نیست که نسل بعدی محصولات این خانواده برای تکامل هر چه بیشتر با این قاب عرضه شوند. طراحی ساده قاب اجازه می‌دهد تا یک تبلت فوق باریک به سرعت تبدیل به یک لپ‌تاپ شود. طی سال‌های اخیر قدرت و جسارت بالای محصولات خانواده سرفیس دیگر شرکت‌ها از جمله اپل را وادار به کپی کردن کرده است.

 

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.