شیائومی می میکس 3 ( Xiaomi Mi Mix 3 ) از نمایشگر 6.4 اینچی و پردازنده جدید بهره می برد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 7767 بازدید سه شنبه 1 آبان 1397 نویسنده :
شیائومی می میکس 3

تنها دو روز مانده به رونمایی از پرچمدار جدید یعنی شیائومی می میکس 3 ( Xiaomi Mi Mix 3 ) مشخصات جدیدی از آن به بیرون درز کرده که می تواند بسیار جالب باشد.

پیشتر مشخص شده بود که پرچمدار جدید شیائومی اولین تلفن همراه جهان با مودم داخلی 5G خواهد بود اما امروز اطلاعات جالب دیگری فاش شده است. احتمال دارد در اثنای رونمایی شیائومی می میکس 3 ( Xiaomi Mi Mix 3 ) شاهد رونمایی از پردازنده جدید شرکت کوالکام باشیم زیرا قرار دادن مودم 5G در پردازنده قدیمی اسنپدراگون 845 چندان قابل توجیه نیست و این بروزرسانی می تواند جزئی از ویژگی های پردازنده نسل آینده این شرکت باشد. نام این پردازنده می تواند اسنپدراگون 855 یا 8150 باشد. احتمالا این پردازنده از معماری 7 نانومتری بهره ببرد که می تواند قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتر را به ارمغان بیاورد.

شیائومی می میکس 3

مورد دیگری که درباره شیائومی می میکس 3 ( Xiaomi Mi Mix 3 ) فاش گردیده به نمایشگر آن باز میگردد. اینبار شیائومی از نمایشگر تمام صفحه 6.4 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 بهره برده که در واقع بازگشت به ابعاد نسخه اول می باشد. استفاده از نسبت تصویر 19.5:9 گوشی را کشیده تر کرده که باعث خوش دست تر شدن آن می گردد. احتمال می رود رزولوشن نمایشگر همچنان FHD+ در نظر گرفته شده باشد و تغییری در این بخش شاهد نباشیم. امیدواریم برای اولین بار از نمایشگر OLED در شیائومی می میکس 3 ( Xiaomi Mi Mix 3 ) استفاده شده باشد.

دوربین دوگانه آن مجموعه ای 20+16 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین قادر است ویدئوهای صحنه آهسته را با دقت 960 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. ظرفیت باتری 3850 میلی آمپر بر ساعت در نظر گرفته شده است. پیشتر شایعه شده بود که رم دستگاه 10 گیگ است اما این عدد احتمالا 8 گیگ خواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.