تمام شایعات پیرامون مشخصات شیائومی می میکس 2 | Xiaomi Mi MIX 2

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 14380 بازدید دوشنبه 6 شهریور 1396 نویسنده :
مشخصات شیائومی می میکس 2 | Xiaomi Mi MIX 2

بدون تردید یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های سال 2017 تلفن بدون حاشیه Mi MIX 2 خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم مشخصات شیائومی می میکس 2 را بررسی نماییم. با تِک میکس همراه شوید.

سال گذشته شرکت شیائومی برای اول بار اقدام به رونمایی از تلفن هوشمندی نمود که نمایشگر آن بدون حاشیه بود و رقیبی در بازار نداشت. همانطور که انتظار می‌رفت استقبال فراوان و محدودیت تولید باعث گردید تا در تمام دنیا شاهد حضور این محصول نباشیم و همه فکر کنند که سامسونگ اولین بار اقدام به حذف حاشیه نمایشگر نموده است. دستگاه شیائومی از رقبا پیشرفته‌تر بود زیرا برای نمونه خروجی صدا از بالای نمایشگر حذف شده بود و جای خود را به بلندگویی التراسونیک یا فراصوت داده بود. امسال مشخصات شیائومی می میکس 2 به گونه‌ای انتخاب شده که وارد رقابت مستقیم با سامسونگ شود.

شایعات می‌گویند که تاریخ رونمایی شیائومی می میکس 12 سپتامبر خواهد بود. فروش شیائومی می میکس 2 هم از ماه اکتبر ابتدا در چین آغاز خواهد شد. این شرکت هنوز نتوانسته مجوز حضور در بازار آمریکا را کسب نماید. شکایت اپل و نقض ثبت اختراع‌های این شرکت در سالیان دور باعث این غیبت شده است. خوشبختانه نماینده اصلی شیائومی در خاورمیانه، کشور امارات بوده که ورود این محصول به ایران را تسهیل می‌نماید.

مشخصات شیائومی می میکس 2 | Xiaomi Mi MIX 2

مشخصات شیائومی می میکس 2 براساس گزارش‌های منتشر شده بسیار متفاوت می‌باشد ولی ما به موثق‌ترین آن‌ها اکتفا کرده‌ایم. پردازنده آن Snapdragon 835 بوده که با 8 گیگابایت رم همراه گشته است. دوربین خودنگار هم 5 مگاپیکسلی خواهد بود. به احتمال فراوان این دوربین در لبه زیرین نمایشگر تعبیه شده است. نمایشگر شیائومی می میکس 2 از نوع IPS LCD بوده و اندازه آن 6.4 اینچ خواهد بود. رزولوشن آن QHD می‌باشد ولی برخی منابع می‌گویند همچنان FHD در اولویت کارخانه قرار دارد. حافظه داخلی 128 گیگابایت در کنار 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت در کنار 8 گیگابایت رم می‌باشد. پیش بینی می‌شود که درگاه میکرو SD در کار نخواهد بود. از دیگر مشخصات شیائومی می میکس 2 می‌توان به دوربین آن اشاره نمود. بین 12 یا 19 مگاپیکسل نظر قطعی وجود ندارد ولی همه می‌دانند که این دوربین از نوع دوگانه انتخاب شده است. سیستم عامل آن اندروید 7.1.1 بوده که با رابط کاربری MIUI 9 وارد بازار خواهد شد.

طراح شیائومی می میکس 2 همان طراح نسخه اول یعنی Philippe Starck می‌باشد. متاسفانه هنوز تصاویر جاسوسی واضحی از محصول منتشر نشده است اما این طراح یک ویدئو از محصولی مفهومی را منتشر نموده که انتظار می‌رود محصول نهایی شبیه آن باشد. طراحی کلی شبیه گلکسی S8 بوده با این تفاوت که حاشیه بالای نمایشگر حذف شده و نوار نازکی زیر نمایشگر وجود دارد. حدود 93 درصد از بخش جلویی را نمایشگر فراگرفته است. می‌توان انتظار داشت که ابعاد شیائومی می میکس 2 از می میکس کوچکتر باشد.

قیمت شیائومی می میکس 2 برای نسخه 6/128 حدود 600 دلار و برای نسخه 8/256 حدود 750 دلار تخمین زده می‌شود. البته این قیمت‌ها بسیار بالاست و ممکن است شیائومی مانند همیشه با قیمتهایش همه را شگفت زده نماید. چیزی تا رونمایی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) باقی نمانده و بازار شایعات حسابی داغ است. باید دو هفته دیگر منتظر بمانیم و محصول نهایی را مشاهده کنیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.