ال جی تنها تامین کننده باتری آیفون 9 برای سال آینده میلادی خواهد بود

دسته بندی : iOS , تلفن همراه 698 بازدید یکشنبه 1 مرداد 1396 نویسنده :
آیفون 9

هنوز آیفون 8 معرفی نشده اما شایعات پیرامون آیفون 9 آغاز شده است. ارتقای همه جانبه آیفون به مناسبت دهمین سالگرد این شرکت را وادار نموده تا به فکر آینده باشد. با تِک میکس همراه شوید.

مشخصات آیفون 8 بسیار عالی بوده و می‌تواند دل هر خریداری را برباید. هنوز دو ماه تا رونمایی از آن باقی مانده و پرسش‌های فراوانی ذهن ما و خواننده‌های گرامی را مشغول خود ساخته است. بر اساس گزارش‌هایی که منابع کره‌ای نقل کرده‌اند شرکت اپل با ال جی برای تولید باتری نسل بعد آیفون یعنی آیفون 9 به توافق رسیده است. در واقع ال جی تنها تولید کننده باتری آیفون سال 2018 اپل خواهد بود. همواره اپل از چند شرکت برای تولید قطعات بهره می‌برد ولی سرمایه گذاری بزرگ ال جی در زمینه باتری این شرکت را متقاعد ساخته تا از عقاید خود عدول نموده و به یک تولید کننده قدرتمند تکیه نماید.

[quote arrow=”yes”] شرکت ال جی صدها میلیارد وون کره جنوبی برای احداث کارخانه و توسعه صنعت باتری هزینه کرده است. تولید انبوه این مجموعه برای سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است. این ادعا توسط منابعی از صنایع شیمیایی کره تایید شده و قابل اعتماد می‌باشد.  [/quote]

بنا به گزارشات باتری آیفون 9 هم مانند آیفون 8 به شکل L بوده و ظرفیت بیشتری نسبت به اسلاف خود دارد. اپل توانسته بدون افزایش ابعاد آیفون، ظرفیت باتری را تا جای ممکن افزایش دهد. ال جی به درجه‌ای از فناوری رسیده که می‌تواند باتری L شکل تولید نموده و این در حالی است که رقیب بزرگ یعنی سامسونگ همچنان متخصص تولید باتری‌های مربعی و مستطیلی می‌باشد. این امکان وجود دارد که سال 2018 شاهد رونمایی از دو سایز نمایشگر 5.8 و 6.4 برای آیفون 9 باشیم. پس اپل می‌تواند به سراغ باتری غول پیکر برای آیفون 9 برود. دقیقا 14 ماه تا عملیاتی شدن فروش آیفون 9 باقی مانده و در این مدت اطلاعات بسیار خاص و جالبی را به دست خواهیم آورد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.