اولین تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8 به بیرون درز پیدا کرد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 375 بازدید سه شنبه 17 مرداد 1396 نویسنده :
تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8

همانطور که انتظار می‌رفت مشخصات گلکسی نوت 8 کاملا مشابه رندرهای قبلی بود. تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8 حکایت از دوربین دوگانه و نمایشگر تمام صفحه دارد. با تِک میکس همراه شوید.

به احتمال فراوان شاهد رونمایی گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست یا 1 شهریور خواهیم بود. طی ماه‌های اخیر تصاویر شبیه سازی شده و گمانه زنی‌های فراوانی پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ در فضای مجازی منتشر گردید. تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8 چیز جدیدی به همراه ندارند و تنها تاییدی بر شایعات قبلیست. خوشبختانه این تصاویر از تمام زاوایا تهیه شده‌اند. این محصول، نسخه آزمایشی بوده و شماره‌های شناسایی بر روی بدنه خود دارد که برای جلوگیری از پیدا شدن صاحب آن، همه موارد ذکر شده محو شده‌اند.

تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8

براساس تصاویر می‌توان گفت که گوشه‌های دستگاه اندکی زاویه پیدا کرده‌اند ولی در سایر موارد بسیار شبیه به گلکسی S8 پلاس می باشد. پیش بینی می شود که نمایشگر بزرگتر از 6.2 اینچ باشد. Always on Display یا نمایشگر همیشه روشن خودنمایی می‌کند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و از نوع دوگانه طراحی شده است. مجهز به OIS بوده و حسگر اثر انگشت هم در کنار آن خودنمایی می‌کند. متاسفانه سامسونگ چاره‌ای برای جای بد حسگر اثر انگشت نیندیشیده است.

تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8

قلم S Pen کاملا شبیه به قلم نوت 7 بوده و به احتمال فراوان حساسیت آن به فشار حدود 4096 واحد باشد. جک 3.5 میلیمتری هدفون هم کماکان وجود دارد. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به پردازنده آن اشاره نمود که Snapdragon 835 یا Exynos 8895 می‌باشد.

تصویر واقعی سامسونگ گلکسی نوت 8

فرضیه استفاده 6 گیگابایت رم برای آن مطرح شده است. قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 نسخه مخصوص چین حدود 1030 دلار خواهد بود. این نسخه از 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.