تریلر بازی فیفا 18 (FIFA 18) : واقعی‌تر شدن بازیکنان و محیط همچنان ادامه دارد

دسته بندی : ایکس باکس , بازی , پلی استیشن , پی سی , ویژه 2153 بازدید یکشنبه 21 خرداد 1396 نویسنده :
بازی فیفا 18 (FIFA 18)

شرکت الکترونیک آرتز امروز رسما از بازی فیفا 18 (FIFA 18) رونمایی نمود. همه چیز بسیار واقعی شده و کلیه ترنسفرها به وسیله بروزرسانی منتشر خواهد گردید. با تِک میکس همراه شوید.

طی سالیان گذشته بازی فیفا 18 (FIFA 18) به صورتی وسواس گونه و با هدایت Sky Sports کلیه نقل و انتقالات را تا روز پایانی پوشش داده و همه جوانب را برای هر چه طبیعی‌تر شدن محیط سنجیده است. بزرگترین رقیب FIFA بدون هیچ تردیدی بازی PES از شرکت کونامی می‌باشد. هرچند PES در زمینه تنظیمات بازی و طراحی محیط در برابر FIFA هیچ حرفی برای گفتن ندارد ولی در زمینه نوع بازی و گیم پلی بسیار پیشتاز بوده و توانسته خود را به واقعیت نزدیک نماید. حرکات بازیکنان نرم‌تر و سریع‌تر می‌باشد.

خوشبختانه در بازی فیفا 18 (FIFA 18) سعی شده تا این مشکلات رفع گردیده یا به حداقل خود برسند. این بازی بیشتر از گذشته واکنشگرا شده و گیم پلی بهبود قبل توجهی پیدا کرده است. بازی فیفا 18 (FIFA 18) بسیار روان‌تر از گذشته شده و نیازی نیست تا با کنترلر کشتی بگیرید و به خود فشار وارد آورید. هر زمانی که اراده نمایید شوت زده می‌شود و دیگر مانند FIFA 17 بازیکن یک گام اضافه برای زدن ضربه بر نمی‌دارد. پاس دادن هنوز نسبت به چند سال گذشته تغییر پیدا نکرده و پیشرفتی در این بخش دیده نمی‌شود. دریبل زدن هم تغییری نکرده است. عملکرد کلی بازی بسیار روان‌تر و دلپذیرتر از گذشته شده است. خوشبختانه طیف وسیعی از دستگاه ها را پوشش داده و بازی فیفا 18 (FIFA 18) برای PS4، Xbox One، PC، PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید ویدئویی از 7 تغییر بزرگ در بازی فیفا 18 را تماشا نمایید:

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.