طراحی گوگل پیکسل 2 با اسم رمز Taimen یا ماهی قزل آلا توسط گوگل آغاز شده است

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 263 بازدید پنجشنبه 26 اسفند 1395 نویسنده :
طراحی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل توانست موفقیت‌های زیادی برای گوگل به ارمغان بیاورد. البته کاستی‌هایی هم داشت ولی گوگل تصمیم گرفته تا طراحی گوگل پیکسل 2 را آغاز نماید. با تِک میکس همراه شوید.

هفته گذشته بود که فضای اینترنت از اخباری پیرامون توسعه گوگل پیکسل 2 پر شد. سال گذشته توسعه تلفن های پیکسل و پیکسل ایکس ال با نام های رمز Walleye و Muskie صورت پذیرفت. حالا خبر می رسد که نام ماهی قزل آلا یا Taimen برای تلفنی دیگری که توسط گوگل در حال توسعه می باشد انتخاب شده است. اگر به طبیعت این ماهی باز گردیم خواهیم دید که اسم بزرگترین نوع قزل آلا انتخاب شده است. گوگل بدون دلیل اسمی را انتخاب نمی نماید. این دستگاه به احتمال فراوان بسیار بزرگتر از 5.5 اینچ خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که گوگل برای مقابله با خطر آیفون پلاس بزرگتر از 5.5 اینچ آماده شده و در فکر تدارک رقیبی جدی برای آن می باشد. به احتمال فراوان آیفون 8 پلاس با نمایشگری 5.8 اینچی از نوع AMOLED ارائه خواهد شد. باید دید که گوگل پیکسل 2 یا همان Taimen هم با نمایشگری تمام صفحه یا بدون حاشیه عرضه خواهد یا خیر.

گوگل میخواهد مستقیما با اپل به رقابت بپردازد و خریداران آیفون را به سوی خود جذب نماید به همین دلیل حتما به طراحی اپل و شایعات پیرامون آن توجه بسیار زیادی می کند. طراحی گوگل پیکسل 2 بسیار پیچیده خواهد بود و دشواری های فراوانی با خود به همراه داشت زیرا عمده ترین ایرادی که به گوگل پیکسل گرفته می شد طراحی کهنه و نه چندان جذاب آن بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.