سرانجام نرم افزار UBER برای اندروید ویر 2.0 در دسترس قرار گرفت

دسته بندی : پوشیدنی , ساعت هوشمند 392 بازدید چهارشنبه 27 بهمن 1395 نویسنده :
UBER برای اندروید ویر 2.0

حضور نرم افزار اوبر بر روی ساعت‌های هوشمند اندرویدی خبری بسیار خوشحال کننده خواهد. ارائه نرم افزار UBER برای اندروید ویر 2.0 می‌تواند بسیار کاربردی باشد. با تِک میکس همراه شوید. 

سال 2015 بود که شرکت UBER از نرم افزار خود برای اندروید ویر رونمایی کرد اما تا کنون خبری از نرم افزار نبود و تنها به رونمایی اکتفا شده بود. حالا نرم افزار UBER برای اندروید ویر 2.0 مهیا شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در صورتی که ساعت هوشمند اندرویدی شما به اندروید ویر 2 تجهیز شده می‌تواند این نرم افزار را از فروشگاه گوگل دانلود نموده و از امکانات آن بهره ببرید. این نرم افزار بر روی ساعت به طور کامل کار خواهد کرد و می‌توانید مقصد تعیین کرده و ماشین کرایه نمایید. تمام امکانات نسخه موبایلی در نسخه ساعت هوشمند گنجانده شده است.

بزرگترین رقیب این شرکت یعنی Lyft از داشتن نرم افزار اندروید ویر 2.0 بی‌بهره است و این امر موقعیتی بی‌نظیر را در اختیار اوبر قرار داده است. شما می‌توانید از طریق نرم افزار ساعت هوشمند از امکاناتی نظیر فرآیند رسیدن راننده، مقصدهای از پیش تعیین شده، مقایسه قیمت‌ها و حتی زمان رسیدن به مقصد را مشاهده نمایید.

گوگل امیدوار است با ارائه اندروید ویر 2.0 سازندگان و توسعه دهندگان را به استفاده از آن ترغیب نماید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.