قلب تپنده کنسول نینتندو سوییچ درون دسته‌های بازی قرار دارد

دسته بندی : بازی , نینتندو , ویژه 727 بازدید سه شنبه 28 دی 1395 نویسنده :
کنسول نینتندو سوییچ

پس از چند ساعت استفاده و بازی با کنسول نینتندو سوییچ می‌توان به اطلاعات و جزئیات جالبی دست یافت. قلب تپنده آن درون دستان شما قرار گرفته است. با تِک میکس همراه شوید.

روز رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ فرصتی نیم روزی در اختیار یکی از وب سایت‌ها قرار گرفت تا بتواند با جدیدترین محصول نینتندو وقت بگذارند. این کنسول هیچ شباهتی به ایکس باکس و پلی استیشن ندارد. نینتندو از کنسولی ترکیبی رونمایی کرده است. قیمت نینتندو سوییچ 300 دلار است. اگر واقع بینانه به داستان نگاه کنیم باید بگوییم که نینتندو سوییچ یک تبلت است. هنگامی که در فضایی خارج از منزل و بدون دسترسی به تلویزیون قرار دارید می‌توانید از نمایشگر آن نهایت استفاده را برده و لذت بازی در هر مکانی تجربه نمایید. اگر فرض کنیم که تبلت مغز دستگاه به حساب می‌آید دسته‌های Joy Con قلپ تپنده آن هستند.

با توجه به نام انتخابی از سوی نینتندو می‌توانیم به کاربرد دوگانه دستگاه پی ببریم. کنسول جدید نینتندو نسبت به Wii U یک انقلاب به حساب می‌آید. کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند شما را در خانه یا هر جای دیگری سرگرم نماید. وابستگی به مکان از بین رفته است. در نگاه اول دستگاه بسیار کشیده و عجیب به نظر می‌آید زیرا ما در عصر آیپد و سرفیس زندگی می‌کنیم ولی نینتندو با شجاعت تمام توانسته نگاه تکراری را حذف کرده و از زاویه‌ای جدید به داستان بنگرد. این کنسول از نظر سخت افزاری جز معمولی‌ترین‌های بازار به حساب می‌آید و حرف چندانی برای گفتن ندارد اما این انتخاب نینتندو بی حکمت نبوده و بسیار هوشمندانه بوده است.

به دسته‌های جدید Joy-Con سلام کنید. دو عدد از این دسته‌ها درون جعبه قرار داده شده‌اند. تعامل با دسته‌های آینده نگرانه بسیار لذت بخش می‌باشد و بسیار سریع به آن عادت خواهید کرد. کیفیت دسته‌ها بد نیست و برای گیمرها کاملا مناسب می‌باشد. دسته‌های Joy-Con به عنوان کنترلر حرکتی هم به کار برده می‌شوند. با چند ترفند ساده به این قابلیت پیشرفته تجهیز شده‌اند. در صورتی که بخواهیم یک بازی انفرادی انجام دهیم به صورت همزمان می‌توانیم برای کنترل بهتر از هر دو دسته استفاده نماییم. این ایده توانسته در عناوین بازی جدید که برای سوییچ طراحی شده‌اند تاثیر گذار باشد. مانند پنجه بکس دسته را درون دست خود نگه می‌دارید و با تکان‌ها و حرکات و استفاده از کلیدها به بازی می‌پردازید. ظاهر و وزن هر دو دسته کاملا یکسان است. هنگام استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کنید. در مجموع با دسته‌های قبلی نینتندو تفاوت دارد.

کنسول نینتندو سوییچ

بازی‌های کوچکی که برای کنسول نینتندو سوییچ تدارک دیده شده‌اند می‌توانند به خوبی از ویژگی‌های حرکتی استفاده نمایند. در واقع نینتندو تلاش کرده تا تمرکز بازیگر را از تلویزیون به حرکت‌های حریف انسانی معطوف نماید. هنگامی که مشغول بازی هستید لرزش‌هایی HD توسط دسته‌های Joy-Con ایجاد می‌گردند. بازخوردهای لرزشی به شما می‌گویند که کارتان خوب بوده و یا چگونه به بازی خود ادامه دهید!

کنسول نینتندو سوییچ

بازی‌های کوچک، ایده‌ای ساده در یک بسته بندی جذاب هستند. برای اتمام این بازی‌ها به چندین ساعت بازی نیاز است. اما اگر توسعه دهندگان بتوانند بازخوردهای لرزشی را به این بازی‌ها بیافزایند می‌توان امید داشت که پنجره‌ای جدید به روی این بازی‌ها باز شود. ویژگی جالب دیگری درون این دسته‌ها وجود دارد. قابلیت تشخیص حرکت و اشیا! شما می‌توانید بازی “سنگ کاغذ قیچی” را انجام دهید.  این بازی نیازی به نمایشگر ندارد. به وسیله لرزش‌های HD از وضعیت برد یا باخت خود آگاه می‌گردید.

کنسول نینتندو سوییچ

نینتندو Wii U به شما می‌گفت که می‌توانید بازی‌های کنسول را بر روی تبلتی بزرگ انجام دهید ولی نینتندو سوییچ داستان را بهتر درک کرده است. راحت‌تر از گذشته شده، پاسخگویی و کیفیت نمیشگر بهبود پیدا کرده و احساس نمی‌کنید که دسته‌های بازی شما را گرفتار خود کرده‌اند. بازی Mario Kart 8 نمونه‌ای عالی و بی‌نهایت جذاب از بازی‌هایی می‌باشد که در زمان عرضه کنسول قابل تهیه می‌باشد. زمان عرضه نینتندو سوییچ ماه مارچ خواهد بود. این بازی را می‌توان به صورت چند نفره بر روی تبلت یا بر روی نمایشگر انجام داد. در صورتی که بخواهید تجربه بهتری داشته باشید می‌توانید از دسته‌های حرفه‌ای به همراه تلویزیون بزرگ بهره ببرید. بر اساس ویدئوی نمایش داده توسط نینتندو می‌توانید یکی از دسته‌ها از جای خود خارج کرده و به دوستتان بدهید تا بتوانید همراه هم به بازی بپردازید. یکسان بودن ساختار دسته‌ها این امکان را فراهم نموده است. قدرت فراوان این کنسول از طراحی خاص و دوست داشتنی دسته‌های Joy Con حاصل شده است. پس بی هیچ تردیدی می توان گفت که قلپ تپنده کنسول نینتندو سوییچ همان دسته‌ آن می‌باشد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.