دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید از تاریخ 23 مارس امکان پذیر خواهد بود

دسته بندی : اندروید , بازی , بازی های موبایل , ویژه 1039 بازدید شنبه 28 اسفند 1395 نویسنده :
دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید

در صورتی هوادار بازی قارچ خور هستید، بدانید که شرکت نینتندو تصمیم دارد تا دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید را از تاریخ 23 مارس امکان پذیر نماید. با تِک میکس همراه شوید.

حدود 3 ماه پیش بود که بازی بسیار جذاب Super Mario Run برای سیستم عامل iOS منتشر شد. نینتندو در این مدت مشغول فراهم کردن بستری مناسب دستگاه‌های اندرویدی بود. سرانجام امروز مشخص شد که دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید از تاریخ 23 مارس مهیا خواهد بود. اوایل ماه فوریه بازی دیگری به نام Fire Emblem: Heroes توسط این شرکت برای اندروید و iOS منتشر شد.

حساب کاربری توئیتر نینتندو در آمریکا این خبر را منتشر کرد که دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید در نسخه 2.0.0 به زودی میسر خواهد شد. در نسخه 2.0.0 شماری شخصیت جدید به بازی افزوده شده است. این بازی از نوع دونده بی‌پایان بوده و بر مبنای شخصیت بسیار محبوب و پرطرفدار قارچ خور یا ماریو می‌باشد. از نظر گرافیکی کاملا 2 بعدی بوده و می‌تواند ما را به روزگاران قدیم جایی که قارچ خور برای خود ابهی داشت ببرد. این بازی برای نسخه iOS از ماه دسامبر تا آخر ژانویه بیش از 78 میلیون بار دانلود شده است. حدود 5 درصد از کاربران نسخه دمو را به نسخه فول با پرداخت 9.99 دلار ارتقا داده‌اند. برای دسترسی به مراحل بالاتر و استفاده از همه امکانات باید نسخه کامل را خریداری نمایید که قیمت آن 9.99 دلار است. نسخه اندروید هم از روش نسخه iOS استفاده نموده و تمام مراحل را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. بازی پرطرفدار  Animal Crossing هم در ماه آپریل برای تلفن‌های هوشمند منتشر خواهد شد. شرکت نینتندو قصد دارد تا از تجربه خود استفاده کرده و بازی‌های پرطرفدار و محبوب خود را به شکلی شایسته و زیبا برای تلفن های هوشمند به ارمغان بیاورد. این شرکت در زمینه کنسول هم راه خود را به کلی از سونی و مایکروسافت جدا نموده و قصد رقابت با آن‌ها را ندارد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.