فروش نینتندو سوئیچ در ایالات متحده توانسته رکوردهای نیتندو را جابه‌جا کند

دسته بندی : بازی , نینتندو 1667 بازدید سه شنبه 17 اسفند 1395 نویسنده :
فروش نینتندو سوئیچ

نینتندو کنسول‌های بازی خاص خودش را تولید می‌نماید و بازار پر رونقی ندارد اما فروش نینتندو سوئیچ در ایالات متحده بهترین آغاز این شرکت در آمریکا بحساب می‌آید. با تِک میکس همراه شوید. 

شرکت ژاپنی نینتندو مسیر جداگانه‌ای نسبت به سایر شرکت‌ها برگزیده و قصد ورود به حوزه پلی استیشن و ایکس باکس را ندارد. این شرکت در ادامه عرضه کنسول‌های خاص خود، ماه گذشته اقدام به رونمایی از آخرین محصول خود یعنی نینتندو سوییچ نمود. این کنسول از همیشه خاص‌تر بوده و ظاهرا توانسته دل بسیاری از کاربران را برباید. فروش نینتندو سوئیچ در ایالات متحده توانسته رکورد فروش این شرکت در آمریکا را جابه‌جا نماید. متاسفانه هنوز تعداد یا مبلغ کلی فروش اعلام نشده است. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم تا کنون پرفروش‌ترین بازی به حساب می‌آید. بازی دوم این فهرست هم Super Mario 64 می‌باشد. این بازی برای اولین بار با نینتندو 64 به بازار عرضه شد.

فروش نینتندو سوئیچ

بازی‌هایی که همراه این بازی ارائه شده محدود بوده و هنوز از حداکثر توان آن استفاده نشده است. این کنسول جذاب می‌تواند به صورت تک و یا دو نفره مورد استفاده قرار گیرد. حتی می‌توان با خود کنسول هم بازی کرد. بازی‌های مانند سنگ، کاغذ و قیچی! قیمت نینتندو سوئیچ 300 دلار بوده و می‌توان از آن به عنوان تبلت، کنسول یا دسته استفاده نمود! اسم این دستگاه سوئیچ بوده که به فراخور کارایی آن انتخاب شده است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.