شارژر وایرلس آیفون به صورت دور برد تا پایان سال آماده خواهد شد

دسته بندی : تلفن همراه , موبایل , ویژه 409 بازدید پنجشنبه 16 دی 1395 نویسنده :
شارژر وایرلس آیفون

شریک اپل در مسیر توسعه شارژر بیسیم شرکت Energous می‌باشد. باز هم ارائه عرضه شارژر وایرلس آیفون با تاخیر رو به رو شد وبه پایان سال موکول گردید. با تِک میکس همراه شوید.

این شرکت اعلام کرده است عرضه فناوری پیشرفته شارژ بیسیم با تاخیری جدید مواجه شده است و باز هم برای مشاهده محصول نهایی باید منتظر بمانیم. وضعیت این شرکت از زمان توافق استراژیک با اپل دگرگون شده است. این بدان معنا نیست که امسال شاهد فناوری شارژ وایرلس در نمایشگاه CES نیستیم. شرکت Ossia از کاشی Cota Tile رونمایی کرد که می تواند دستگاه‌های سازگار را شارژ نماید.

Energous مشهورترین شرکت جهان در زمینه شارژ بیسیم محسوب می‌گردد. محصول این شرکت می‌تواند دستگاه‌های سازگار را تا فاصله‌ای معین شارژ نماید. تمام شایعات حکایت از آن دارند که شارژر وایرلس آیفون را در دهمین نسل این محصول مشاهده خواهیم نمود. شرکت Energous امیداوار است تا بتواند این فناوری را هر چه سریع‌تر در اختیار کاربران قرار دهد و بتواند در خانه همه جهان حضور پیدا نماید. مدیریت Energous می‌گوید که فناوری انتقال شارژ به صورت بیسیم تا پایان سال تکمیل و در اختیار سازندگان تلفن‌های همراه قرار خواهد گرفت.

بر اساس توافقات صورت گرفته اپل باید اولین شرکتی باشد که از این فناوری درون محصولاتش استفاده می‌نماید به همین دلیل خود اپل هم به Energous در این راه کمک می‌نماید تا محصول نهایی هر چه سریع‌تر و بهتر در دسترس این شرکت قرار گیرد. با وجود اینکه Energous در این مسیر دچار توقف‌هایی هرچند کوتاه شده ولی شرکت Ossia فرصت را غنیمت شمرده و فناوری شارژ وایرلس خود را به نمایشگاه CES آورده است.

شارژر وایرلس آیفون

کاشی بزرگی به نام Cota Tile که در سقف یا کفپوش تعبیه می‌شود و می تواند به صورت بیسیم نیروی دستگاه های شما را تامین نماید. این شرکت پیش‌تر هم تجربه‌های ارزنده‌ای در زمینه شارژ بیسیم داشته ولی هم اکنون توانسته این فناوری را به ادارات و محیط‌های کاری بیاورد. این کاشی‌ها به آنتن‌هایی تجهیز شده‌اند که به محض مشاهده دستگاهی سازگار اقدام به شارژ آن می نمایند. این فناوری هیچ لطمه‌ای به انسان‌ها، گیاهان و حیوانات نمی‌رساند و تداخلی هم برای شبکه‌های بیسیم مانند WiFi به وجود نمی‌آورد. این کاشی می‌تواند تا محدوده چند متر را پوشش دهد که به نظر برای شروع کافی می آید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.