درآمد سازندگان بازی Witcher 3 در نیمه اول سال 2016 میلادی

دسته بندی : ایکس باکس , بازی , پلی استیشن , پی سی 415 بازدید دوشنبه 8 شهریور 1395 نویسنده :
درآمد سازندگان بازی Witcher 3

CD Projekt Red، سازنده بازی ویچر، اطلاعات مالی خود را در نیمه اول سال جاری میلادی منتشر کرده است. همانطور که می‌توان حدس زد، The Witcher 3: Wild Hunt یکی از مهم‌ترین منابع درآمد سازندگان بازی Witcher 3 بوده است. با تِک‌میکس همراه باشد.

در مجموع، این استودیوی لهستانی درآمدی به ارزش 82.7$ میلیون داشته است که 35$ میلیون آن سود خالص شرکت است. این مقادیر، از درآمد سال گذشته این شرکت به میزان چشمگیری کمتر است؛ سال گذشته درآمد کل این شرکت 133$ میلیون بوده است که شامل 63$ میلیون سود خالص بود. روشن است که درآمد چشمگیر سال گذشته، به‌دلیل عرضه بازی پرهیاهو و محبوب The Witcher 3: Wild Hunt بوده است.

گرچه امسال فروش این بازی (و DLCهای آن) کمتر از پارسال بوده، اما این بازی کماکان نقش اصلی را ایفا می‌کند. CD Projekt Red میزان دقیق فروش بازی را در سال جاری اعلام نکرده و تنها به عبارت “فروش بالا” بسنده کرده است. به علاوه، بسته الحاقی Blood and Wine نیز در شش ماه آخر منتشر شد. استودیو اعلام کرد این بسته الحاقی، “بیشترین بخش درآد ما در این بازه زمانی بوده است”.

اولین بسته الحاقی بازی Witcher 3، با نام Hearts of Stone، در اکتبر 2015 منتشر شد و در این گزارش به حساب نیامده است، زیرا این گزارش از 1 ژانویه 2016 تا 30 جوئن 2016 را پوشش می‌دهد. نمودار زیر، به‌وضوح نشانگر تفاوت ایجاد شده در درآمدزایی این شرکت، با عرضه بازی ویچر می‌باشد.

درآمد سازندگان بازی Witcher 3

درآمد سازندگان بازی Witcher 3 در یک سال اخیر

یکی از بازی‌های آتی این استودیو، Gwent: The Witcher Card Game است که در واقع یک مینی‌گیم درون بازی Witcher 3 بود که به دلیل ماهیت اعتیادآور و سرگرم‌کننده‌ای که داشت، بطور مستقل هم عرضه می‌شود. نسخه بتای این بازی، در اکتبر و نسخه‌ نهایی آن در سال آینده میلادی عرضه می‌شود.

نسخه کامل بازی ویچر 3، تحت عنوان The Witcher 3: Game of the Year Edition که شامل بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی آن است، فردا منتشر می‌شود. این استودیو همزمان روی دو بازی جدید، که یکی از آن‌ها بازی علمی-تخیلی Cyberpunk 2077 و دیگری یک بازی نقش‌آفرینی AAA است که هنوز نام آن فاش نشده، کار می‌کند. این دو بازی قرار است در بازه زمانی 2017-2022 منتشر شوند، همچنین از ویچر 4 در این بازه زمانی خبری نخواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.