بر اساس تصاویر جدید، درگاه لایتنیگ در آیفون 11 ( آیفون XI ) دیده شد

دسته بندی : iOS , تلفن همراه 873 بازدید سه شنبه 4 تیر 1398 نویسنده :

گمانه زنی‌های بسیاری مبنی بر حذف درگاه لایتنیگ در آیفون 11 ( آیفون XI ) در سال 2019 مطرح شده بود. اما تصاویر قاب‌های این محصول چیز دیگری می‌گویند. با رابیمو همراه باشید.

با توجه به حذف درگاه لایتنیگ در آیپد پرو 2019 و جایگزینی آن با USB Type-C انتظار می‌رفت شاهد اینچنین تغییری در آیفون 11 ( آیفون XI ) هم باشیم. شرکت اولیکسار (Olixar) که سازنده قاب و لوازم جانبی می‌باشد امروز با انتشار تصاویری از محصولات خود برای آیفون به شایعات پایان داد. در این تصاویر همه زوایای آیفون 11 دیده می‌شود.

نوار عمودی دوربین دوگانه به مربعی دربردارنده 3 لنز و فلش تغییر یافته است. بریدگی بالای نمایشگر بدون کوچکترین تغییر در ابعاد همچنان سرجای خود قرار دارد. نکته دیگر که مربوط به استفاده از درگاه لایتنیگ در آیفون 11 ( آیفون XI ) می‌شد هم در این تصاویر کاملا واضح است. درگاه USB Type-C بسیار بزرگتر از لایتنینگ بوده و نیاز به فضای بیشتری در زیر دستگاه دارد. اپل نمی‌تواند به این راحتی با درگاه سنتی خود خداحافظی کند و همچنان شاهد استفاده از درگاه لایتنیگ خواهیم بود.

درگاه لایتنیگ در آیفون 11 ( آیفون XI )

شکل دوربین جدید به هیچ عنوان زیبا نیست و یک عقبگرد بزرگ محسوب می‌شود ولی به مرور زمان عادت خواهیم کرد. برای سال سوم اپل ترجیح داده طراحی خود را حفظ نموده و دست به ترکیب آن نزند. قطعا این انفعال در تغییر و به روز کردن طراحی برای اپل گران تمام خواهد شد. حتی در میانه سال 2019 هم به طراحی آیفون 10 اس، انتقادات زیادی از حاشیه های ضخیم نمایشگر تا بریدگی بزرگ بالای نمایشگر وارد است.

درگاه لایتنیگ در آیفون 11 ( آیفون XI )

محصولاتی که شرکت اولیکسار تاکنون برای آیفون 11 در نظر گرفته شامل قاب ژله‌ای، محافظ مربعی برای دوربین اصلی و محافظ شیشه‌ای برای نمایشگر می‌شود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.