احتمال توقف تولید نوکیا 8 سیروکو توسط HMD در سکوت کامل خبری

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 6914 بازدید دوشنبه 30 مهر 1397 نویسنده :
توقف تولید نوکیا 8 سیروکو

بی تردید قدرتمندترین محصول نوکیا در سال 2018 گوشی نوکیا 8 سیروکو بوده ولی شرکت HMD قصد دارد در سکوت کامل تولید آن را متوقف نماید.

در ابتدای عرضه نوکیا 8 سیروکو با قیمت 750 یورو از سوی نوکیا وارد بازار اروپا شد اما در ادامه فروش این رقم به 520 یورو رسید. هم اکنون در انگلستان میتوان بهترین موبایل نوکیا را تنها با 440 پوند خریداری نمود. این کاهش قیمت گمانه زنی پیرامون توقف تولید نوکیا 8 سیروکو را تقویت می نماید.
<p>اگر در سایت نوکیا قصد خرید این محصول رو داشته باشید با کلیک بر روی گزینه خرید به صفحه اصلی سایت هدایت خواهید شد. البته قیمت درج شده دز سایت نوکیا بسیار با بازارهای محلی متفاوت بوده و رقم بالاتری را نشان می دهد. اینطور به نظر می رسد که نوکیا برای ورود به سال 2019 برنامه های ویژه ای دارد و میخواهد محصولات بهتری را ارائه دهد و برای کنترل حجم کاری خود، تصمیم گرفته محصولات کم فروش را حذف کرده و انرژی خود را صرف تولید و فروش آن ها ننماید.
نوکیا 8 سیروکو موبایل بسیار خوش دست، خوش ساخت و جذابی می باشد اما یک سال دیر به بازار رسید و همین امر تاثیر مستقیم بر فروش آن داشت. شرکت هایی نظیر سامسونگ، هواوی، شیائومی و … یک گام از نوکیا جلو بودند و توانستند محصولات خود را بسیار جلوتر از این شرکت به موارد مهم و به روز تجهیز نماید.، استفاده از نمایشگر کوچک 5.5 اینچی، لبه های بالا و پایین نمایشگر، پردازنده اسنپدراگون 835 که مربوط به سال 2017 می باشد از مهمترین علل شکست نوکیا 8 سیروکو می باشد.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.