برنامه‌های ویندوز به زودی توسط CodeWeavers بر روی اندروید اجرا می‌شوند

دسته بندی : اندروید , کروم , ویندوز 375 بازدید شنبه 26 تیر 1395 نویسنده :

کروم بوک ها  در ابتدا با با داشتن برنامه هایی تحت وب کار خود را آغاز کردند اما با استفاده از افزونه ها رفته رفته قدرتمند شدند. حالا CodeWeavers از این هم فراتر رفته است. با تِک میکس همراه باشید.

چندیست که Play Store  برای کروم بوک در دسترس می‌باشد تا دامنه کارایی این دستگاه را افزایش دهد. اما برنامه های ویندوز چطور؟ به لطف اجرای اندروید بر روی کروم بوک حالا یک شرکت به نام CodeWeavers بسیار امیدوار است تا بتواند برنامه‌های ویندوز اجرا کند. این پروژه اجازه می‌دهد برنامه‌های ویندوز بر روی اندروید و کروم بوک اجرا شوند.  همانطوری که در تصویر پیداست آن ها از اجرای برنامه‌های ویندوز بر روی کروم بوک بسیار هیجان زده و شاد می‌باشند.

CodeWeavers محصولی ارائه کرده اند که CrossOver خوانده می شود که بر پایه Wine project ساخته شده است. این برنامه اجازه می دهد که نرم افزارهای ویندوز و اندروید برای مک و لینوکس هم قابل اجرا باشند و نیازی به روش بوت دوگانه و ماشین مجازی برای اجرای برنامه نیست. پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید توسط کروم بوک به این شرکت امکان استفاده از اندورید برای اجرای برنامه‌های ویندوز بر روی کروم بوک را فراهم کرده است. برنامه فقط بر روی دستگاه‌های اندروید یا کروم بوک با پردازنده اینتل اجرا می‌شود. این شرکت می‌گوید پروژه CrossOver به طور کامل از DX9، کیبورد، صدا و میکروفون پشتیبانی می‌کند.

در ادامه ویدئویی از اجرای بازی Limbo  ورژن اندروید بر روی کروم بوک می‌بینیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.