معرفی و بررسی مشخصات ال جی وی 30 (LG V30): رقیب قدرتمند گلکسی نوت 8

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 14653 بازدید جمعه 10 شهریور 1396 نویسنده :
مشخصات ال جی وی 30 (LG V30)

پرچمدار نیمه دوم سال 2017 با نام LG V30 رونمایی گردید. زیبایی و امکانات از مهمترین فاکتورهای آن هستند. در ادامه مشخصات ال جی وی 30 (LG V30) را مرور می‌کنیم. با تِک میکس همراه شوید.

طی سالیان اخیر شرکت ال جی برای رقابت مستقیم با نسخه پلاس آیفون و نوت سامسونگ اقدام به رونمایی از محصولی قدرتمند و بزرگ نموده است. سری V با نام‌های V10، V20 و امسال با نام V30 روانه بازار شده‌اند. موفقیت آن‌ها نسبی بوده ولی برای هواداران ال جی بسیار خوش ساخت و قدرتمند می‌باشد. امسال داستان به گونه‌ای دیگر رقم خورده و شاهد دستگاهی زیبا، قدرتمند و جذاب هستیم.

مشخصات ال جی وی 30 (LG V30)

طراحی دستگاه شبیه LG G6 بوده و بهبودهای فراوانی در آن رخ داده است. هنگامی که برای اولین بار تلفن را در دست می‌گیرید در خواهید یافت ال جی از گلکسی S8 و ال جی G6 الهام گرفته و بهترین‌ طراحی را برای محصول خود برگزیده است. نمایشگر از نوع تمام صفحه بوده و اندکی دستگاه را کشیده‌تر از اسلاف خود نموده است. برای بهبود ارگونومی، پشت دستگاه منحنی طراحی شده است. ضخامت دستگاه به 7.3 میلیمتر و وزن آن به 158 گرم رسیده که خارق العاده می‌باشد. V30 در دستان شما بسیار راحت بوده و حس خوبی را منتقل می‌نماید. قسمت پشت و جلوی دستگاه از پوشش محافظ گوریلا گلس 5 بهره می‌برند و قاب اطراف آن آلومینیومی می‌باشد. LG V30 موفق به کسب گواهی IP68 و MIL-STD-810G شده است. ابعاد کلی 151.7×75.4×7.3 می‌باشد. درون دستگاه صفحه و لوله هایی برای کاهش دما تعبیه شده‌اند. بدین ترتیب هیچ گاه شاهد دمای بالا در بخش پشتی نخواهید بود. چهار رنگ سیاه، نقره‌ای، آبی و صورتی برای انتخاب در دسترس می‌باشد.

مشخصات ال جی وی 30 (LG V30)

نمایشگر برای اولین بار در سری V از نوع تمام صفحه بوده و تغییرات زیادی به خود دیده است. این نمایشگر برای رقابت با SUPER AMOLED سامسونگ از نوع P-OLED انتخاب شده است. رزولوشن آن 1,440×2,880 بوده و نسبت تصویر آن 18:9 می‌باشد. این نمایشگر توانسته 82 درصد بخش جلویی را بپوشاند. تنها دو نوار نازک بالا و پایین آن را فرا گرفته‌اند. قابلیت Always-on Display وجود دارد و شما می‌توانید از بین 9 حالت مختلف به سلیقه خود یکی را برگزینید.

مشخصات ال جی وی 30 (LG V30)

مشخصات ال جی وی 30 (LG V30) به همین موارد ختم نمی‌شود. پردازنده آن Snapdragon 835 بوده که با 4 گیگابایت رم همراه گشته است. حافظه‌های داخلی 64 یا 128 گیگابایت برای انتخاب وجود دارد. ظرفیت باتری مشابه گلکسی نوت 8 کم بوده و 3,300mAh می‌باشد. درگاه USB-C و فناوری شارژ سریع 3 از دیگر مشخصات ال جی وی 30 (LG V30) به حساب می‌آیند.

مشخصات ال جی وی 30 (LG V30)

دوربین همواره مهمترین بخش سری V به حساب می‌آید. دوربین LG V30 هم جز بهترین‌ها بوده و از فناوری‌های فوق پیشرفته در آن استفاده شده است. دوربین خودنگار تنها 5 مگاپیکسل بوده و معمولیست و حرف زیادی برای گفتن ندارد. دوربین اصلی از نوع دوگانه انتخاب شده است. لنز اصلی 16 مگاپیکسل از نوع Crystal Clear بوده و گشودگی دریچه آن f/1.6 می‌باشد! این لنز به OIS، فوکوس لیزری و تشخیص فاز تجهیز شده است. لنز دوم 13 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دریچه ان f/1.9 می‌باشد. اولین قابلیت دوربین اصلی، Cine Video بوده که هر کسی را قادر خواهد ساخت ویدئویی شبیه فیلم سینمایی تولید نماید!

با افزودن افکت مناسب می‌توانید صحنه‌ای رویایی خلق کنید. استفاده از لنز Crystal Clear باعث شده تا تصویر بیش از پیش واقعی به نظر آیند. متاسفانه خبری از OIS در هر دو لنز نیست و فقط لنز اصلی به آن تجهیز شده است. زاویه دید لنز اصلی 71 درجه و لنز ثانویه 120 درجه می‌باشد.

مشخصات ال جی وی 30 (LG V30)

آخرین بخش مشخصات ال جی وی 30 (LG V30) به سیستم عامل آن باز می‌گردد جایی که از اندروید 7.1 همراه با رابط کاربری LG UX 6.0+ استفاده شده است. نمایشگر دوم در سری V به Floating Bar تغییر یافته که به صورت نرم افزاری بوده و همیشه در دسترس کاربر می‌باشد. شما می‌توانید در Floating Bar، میانبرهای دلخواه خود را قرار دهید. در بخش صدا هم چیپ Hi-Fi Quad DAC کیفیتی بی‌رقیب را فراهم آورده است. ال جی از دستیار صوتی گوگل در محصول خود بهره برده که قابل قبول می‌باشد. قیمت ال جی وی 30 هنوز معلوم نشده ولی بر اساس ادعای منابع موثق حدود 830 دلار خواهد بود. فروش ال جی وی 30 از ماه اکتبر آغاز خواهد گردید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.