ال جی وی 30 | LG V30 : ورود رقیب گلکسی نوت 8 با صدای فراگیر و تصویر سینمایی

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 580 بازدید جمعه 13 مرداد 1396 نویسنده :
ال جی وی 30 | LG V30

به رونمایی فبلت قدرتمند LG نزدیک می‌شویم. این شرکت می‌خواهد تا ال جی وی 30 را برای رقابت با گلکسی نوت 8 به همراه ویژگی‌هایی جدید روانه بازار نماید. با تِک میکس همراه شوید.

بزرگترین رقیب گلکسی نوت 8 بدون تردید LG V30 خواهد بود. مشخصات ال جی V30 به گونه‌ای خواهد بود که در برابر حریف قدرتمند خود دست و پا بسته نباشد. نمایشگر آن 6 اینچ خواهد بود. گلکسی نوت 8 از نظر ارائه تجربه‌ای بکر در زمینه مدیا بی‌نظیر خواهد بود اما بر اساس خبرهای جدید می‌توان گفت که ال جی وی 30 هم چیزی از رقیب کم نخواهد داشت و حتی در مواردی دارای برتری خواهد بود.

سال 2015 که ال جی وی 10 روانه بازار شد برای اولین بار از چیپ صدای 32-bit Hi-Fi DAC بهره می برد و حالت تنظیمات دستی به ضبط ویدئو افزوده شده بود. سال 2016 هم چیپ Hi-Fi برای بهبود صدا در بخش ضبط ویدئو به دوربین اصلی و خودنگار افزوده شده بود. حالا بر اساس شایعات جدید می‌توان دید که این شرکت برنامه‌ی ویژه‌ای برای LG V30 تدارک دیده و قصد سورپرایز دارد. دوربین ال جی وی 30 دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 بوده که با لنز کریستالی شفاف همراه گشته است. این ویژگی‌ها در کنار هم بزرگنمایی را بهبود بخشیده و ضبط ویدئوهای سینمایی را مقدور می‌سازند. نرم افزار دوربین به ویژگی‌هایی شبیه به دوربین‌های حرفه ای DSLR تجهیز شده است. چیپ صوتی Quad DAC هم ارتقا پیدا کرده و می‌تواند صدای با کیفیت‌تری را تولید نماید. شایعاتی مطرح شده که مجموعه صوتی دستگاه برند Bang & Olufsen خواهد بود ولی هنوز تاییدی بر صحت آن دریافت نشده است. مجموعه Hi-Fi Digital Filter and Sound هم بهبود پیدا  کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر به ارمغان می‌آورد. نمایشگر غول پیکر 6 اینچی هم از نوع P-OLED خواهد بود و برای اولین بار پرچمدار این شرکت از نوع IPS بهره نمی‌برد که در نوع خود جهشی بسیار بزرگ محسوب می‌شود. نمایشگر از HDR 10 برای بازتولید رنگ‌های بهتر و پویاتر بهره می‌برد.

بدون تردید مشخصات ال جی V30 بسیار عالی بوده و می‌تواند خریداران بیشماری را به سوی خود جلب نماید. مهمترین ایراد LG G6 به بدنه آن باز می‌گشت که حس پلاستیک را به کاربر منتقل می‌نمود. ال جی باید این ایراد بزرگ را در V30 برطرف نماید. هنوز اطلاع دقیقی از قیمت LG V30 در دست نیست ولی توقع قیمتی گران نمی‌رود. آخرین پزچمدار ال جی در تاریخ 31 آگوست رونمایی و 28 سپتامبر فروش جهانی آن آغاز خواهد گردید.

 

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.