گوشی نوکیا 9 در بنچمارک آنتوتو رویت شد؛ اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم

دسته بندی : موبایل 522 بازدید سه شنبه 16 خرداد 1396 نویسنده :
گوشی نوکیا 9 در بنچمارک آنتوتو

پیرو خبرهای قبلی داشتیم که شرکت نوکیا در هفته های آینده از گوشی پرچم دار اندرویدی خود رونمایی خواهد کرد. در همین رابطه بازار گمانه زنی ها داغ شده و شایعات و خبر های گوناگونی پیرامون مشخصات این گوشی منتشر می شود. با تک میکس همراه باشید.

در این بین یکی از مشخصات مورد اختلاف در شایعات، میزان حافظه رم این گوشی می باشد. برخی از گزارش ها میزان رم این گوشی 700 دلاری را 8 گیگابایت و برخی دیگر 4 گیگابایت اعلام کرده اند. در همین حال امروز اطلاعات جدیدی از پروفایل بنچمارک آنتوتو منتشر شده که حاکی از وجود 4 گیگابایت رم در گوشی نوکیا 9 است.گوشی نوکیا 9 در بنچمارک آنتوتو

دیگر مشخصات مندرج در این پروفایل حاکی از وجود تراشه اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح QHD  (کوچکتر از گوشی نوکیا 6) و اندروید نوقا 7.1.1 است.

در بخش تصویربرداری نیز شاهد یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در جلوی گوشی و یک خودنگار 13 مگاپیکسلی در جلو هستیم. وضوح تصویر دوربین ها مشخص نشده، اما احتمالا خبری از 4K  نخواهد بود.

گوشی نوکیا 9 احتمالا در میانه ی ماه جولای و سپتامبر رونمایی خواهد شد. تا آن زمان باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نوکیا نیز همچون سامسونگ یک نسخه ی مخصوص به کشورهای آسیایی (با حافظه ی رم بیشتر) تولید خواهد کرد یا نه!

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.